Verbascum   21 comments

Bij het tuincentrum stond ook deze plant helemal uitgebloeid voor 1.50 euro en omdat ik altijd een mooi gele Verbascum in de tuin heb gehad heb ik hem meegenomen. Toen hij ging bloeien zag ik tot mijn verbazing en genoegen dat het een hele andere kleur was.
Log27-8-07-1.jpg
Log27-8-0702.jpg
Log27-8-07-3.jpg

Posted augustus 27, 2007 by Ank Pot in Bloemen

21 responses to “Verbascum

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bij foto 2 dacht ik: Oh wat een mooi hart!! Bij foto 3 werd ik helemaal stil. WOOOW!!!!
    Wat een mooie foto’s. Goed begin van de week Ank.
    Gr Jan W

  2. Tsjonge, wat een beauty!!! De macro’s van jou gaan je druppels overtreffen, hoor.
    Wat een prachtige bloem is dit.

  3. Ja, wat een prachtige pastelkleur. En dat voor 1 euro 50!! Drie schitterende foto’s!! Geniet er nog maar lang van in je tuin.

  4. Wat een prachtige bloem, ongelooflijk die kleuren.
    Zo apart. De 3e foto, perfect genomen.

  5. Wat een plaatje, het is niet zomaar geel, maar een heel chique kleur geel en
    dat hartje, daar raak je niet op uit gekeken. Prachtige serie Ank!

  6. Ik meen hem uit je vorige week geplaatste collage te herkennen.
    Het is inderdaad een prachtige bloem.

  7. Heel mooi en voor dat geld 🙂
    Ben net terug van het tuincentrum, maar ze hadden niet veel meer in de aanbieding.
    Dit is wel een hele mooie zeg. Hoop dat je hem kunt overhouden.
    Schittende foto’s een genot om naar te kijken.
    gezellige dag verder en groetjes.

  8. Joh…….Ank dit soort koopjes vind ik altijd zo leuk en vooral als je ziet wat er bij jou uitkomt. Heel aparte kleur en Geweldige mooi macro’s.

    groetjessss

  9. hé die heb ik ook , nooit neergezet
    zomaar aan komen waaien , weet nu hoe die heet ;))
    en waar hij vandaan komt ???
    maarrr wat leuker is ik heb hem ..
    en zo slim om nu te gaan kijken ;)))

  10. Wat een prachtige kleur!! Een beetje perzikachtig..beetje oud-roze er in..prachtig…
    En die laatste is gewoon schitterend!!

  11. ben hier toevallig terechtgekomen en er zitten heel wat mooie foto’s op je blog hoor ! Knap !

  12. Dat zijn leuke verrassingen!
    Mooie kleur zeg…

  13. dat was neem ik aan een zeer aangename verrassing. Geel is heel mooi, vind ik, maar dit is ook niet verkeerd

  14. Prachtige macro’s zeg! Vooral de onderste is echt heel mooi! Even genieten 😉
    Gr. Nicole

  15. kijk das nou es een leuk koopje.
    en de kleur is heel verrassend.

  16. Wat gaaf, wanneer je ziet dat er heel iets anders tevoorschijn komt, dan je had gedacht. Mooie kleuren heeft deze.. Zo zie je maar weer en dat voor 1,50 euri

  17. Dag Ank,
    Wat een prachtige Verbascum heb je daar op de foto staan. Ik hier even rondgesnuffeld en gezien dat je bijzonder mooie foto’s maakt en ze ook heel goed weet te presenteren. Mijn complimenten.
    Groetjes Truus

  18. Wat leuk zo,n verrassing!

    Liefs van Sary en de bengels

  19. Wat een mooie bloem. Leuk dat je de kleur niet verwachtte.
    Groetjes Olga

  20. Die Verbascum Phoenicium, zoals hij heet, is er zelfs in het roze en paars. Maar dit is wel een hele mooie kleur! Goed de zaadjes bewaren, dan heb je wr straks een heleboel! Je Kruisspinnen zijn prachtig. Zulke mooie, en interessante beestjes! Ik heb geen last van ze hoor!

  21. Weer WOW! Ank,
    in je collage vond ik hem al zo mooi,
    nu nóg mooier, van zo dichtbij!!

Geef een reactie

