Waterlelies   17 comments

Deze foto’s heb ik vorige week gemaakt in de Dobbe, de vijver hier vlakbij.

Log13-9-07-1.jpg

Log13-9-07-2.jpg

Log13-9-07-3.jpg

Posted september 13, 2007 by Ank Pot in Bloemen

17 responses to “Waterlelies

Subscribe to comments with RSS.

  1. en ze zijn me mooi !!!
    realiseer me gelijk dat ik
    de vijver moet kuisen …
    zit weer eens dicht met kroos ..
    en als ik deze pracht zie wowwwwww ;))

  2. Waterlelies zijn zo fotogeniek!

  3. Wat een mooi stevig blad hebben ze, menig kikkertje zou daar wel even op zonnen denk ik zo, en die bloemen…zijn altijd zo prachtig…

  4. Oh, doe mij die witte maar dan….. met net zo’n heel klein vleugje rose…. perfecte bloem!

  5. Ja die witte … prachtig! Wat zijn ’t toch mooie bloemen.

  6. Ze zijn idd heel mooi, wat voor kleur ook.
    De laatste is hier pas uitgebloeid en heb er ook van genoten, zijn spookjesachtig om de fotograferen, doet me altijd aan de Efteling denken,lelie’s met die elfjes (sprookje van Fabiola geloof ik)

    Prachtig gedaan.Ook de werspeigeling bij de laatste is hee mooi.
    prettige dag en groetjes

  7. prachtig!
    ze staan er mooi en teer op

  8. Die libelle of wat het ook mag wezen staat er evenals de waterlelies wonderschoon op zeg. Zoe zie je, zo’n insect is tegelijk griezelig, kunstig, geniaal en wat je maar kunt noemen. Wondere wereld. Goed om eens bij stil te staan. En niet alles zonder meer eng te vinden. Want uiteindelijk zijn het allemaal nuttige beestjes. Groetjes,

  9. Mooi gedaan Ank. Goede belichting, elk wit blaadje staat er op en het licht in de rode is niet overstraald. Prachtige rimpels bij de laatste, maar daar had ik al wat mee heb je al gemerkt.
    Gr Jan W

  10. prachtig weer Ank, je moet een uitgever zoeken die je foto’s op kaarten afdrukt…wedden dat je goed verkoopt!!
    Christel

  11. De kleuren en vooral het licht, perfect.

  12. Mooie foto’s Ank. Bij de laatste foto vind ik de reflectie in het water prachtig. Je had natuurlijk wel geluk, dat de zon zo heerlijk scheen.

  13. Wat zijn ze mooi die waterlelies. Die laatste foto is geweldig mooi met die waterweerspiegeling.
    Groetjes Sjoukje

  14. Die zijn mooi Ank! Vooral op de witte zitten vaak zoveel beestjes, maar deze zijn helemaal perfect.

  15. Mooi zijn ze nog steeds hè, genieten!

  16. Mooie zonnige foto’s. Prachtige kleuren. Die rode weerspiegeling is erg mooi.

  17. Wat een ontzettende mooie gave lelies.
    Groetjes Olga

Geef een reactie

