Vijvertuinen Ada Hofman III   15 comments

Nadat ik weer problemen had om op internet te komen toch weer een log! Ik heb ontdekt dat het waarschijnlijk aan de router ligt en gelukkig niet aan de computer!
Log17-9-07-1.jpg
Log17-9-07-2.jpg
Log17-9-07-3.jpg
Log17-9-07-4a.jpg
Log17-9-07-5a.jpg
Log17-9-07-6.jpg
Log17-9-07-7.jpg
Log17-9-07-8.jpg
Log17-9-07-9.jpg
Log17-9-07-10.jpg
Log17-9-07-11.jpg
Log17-9-07-12.jpg
Log17-9-07-13.jpg
Log17-9-07-14.jpg
Log17-9-07-15.jpg

Posted september 17, 2007 by Ank Pot in Bloemen, Vijvertuinen Ada Hofman

15 responses to “Vijvertuinen Ada Hofman III

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hopelijk is het geen al te ernstig probleem en ben je er weer snel!!

  2. Mooie serie weer Ank.
    Er staan toch mooie bloemen in bloei zo te zien. Vind de witte bloem heel mooi en apart.

    Gelukkig lag het aan je router en niet aan je pc en kan je gewoon lekker doorgaan met bloggen.
    Is iedere dag weer genieten van je mooie foto’s en bewerkingen.
    Prettige maandag, ook echt een dag om achter de pc te zitten 😉
    groetjes

  3. Ook dit is weer zo’n superserie !!
    echt mooi die tuinen van Ada ..
    en iedere keer weer anders ..
    zo mooi ,zoveel bloemen …
    die met de druppies geweldig ;))
    alweer genoten van je Adaloggie !

  4. Zo, je bent snel terug en HOE!! Weer een genot om allemaal te bekijken! Vind ze stuk voor stuk weer haske mooi, maar die witte bloem…wat een schoonheid!
    ( Even je router resetten wil ook vaak helpen om weer verbinding te krijgen)

  5. Prachtig zeg, die vijvertuinen, ik heb er veel over gehoord, maar zelf nog nooit geweest, ik ben niet zo “vijverig”!
    Achter onze vorige tuin was een brede (spoor) sloot, dat vond ik leuk, iedereen vroeg maar waarom heb je geen vijver, nou ik vond die sloot water genoeg! Hier hoef ik ook geen vijver, die schijnt er ooit wel geweest te zijn, maar zonder vijver wordt ik al genoeg geteisterd door muggen, dus geen eigen kwekerijtje 😉
    @ Antieke Gouda bloempot. . . .
    Die komt bij mijn schoonvader uit de schuur, lijkt op een afstandje wel aardig maar ziet er vréselijk uit, vol met putten en butsen, waar de glazuurlaag vanaf is, die blijft daar dus lekker staan, daar geeft niemand een stuiver voor!

    groetjes, Marian

  6. Wat een prachtige doorkijkjes, zo gezellig en die witte bloem met franjes die is gaaf! Aparte bloemsoorten heeft ze in haar tuin staan, dat oranje gevaarte ziet er ook heel imposant uit. Mooie serie, ik denk dat je daar wel een paar dagen mee kunt vullen.
    En troost je … ik heb een T-shirt met lange mouwen aangetrokken. Het is hier koud, grijs, grauw en nat …brrr

  7. Je laat zien wat daar in die tuinen te zien is Ank: veel. Maar…..veel moois!!!
    En op een mooie manier vastgelegd. Foto 8 de (sier)winde vind ik echt schitterend gemaakt.
    Gr Jan W

  8. Ank, wat een prachtige tuinen zijn dat toch. Wat een prachtserie met natuur zie ik hier. Met een aantal toppers ertussen

  9. prachtige logjes weer… die aangeklede etalagepop..werkelijk schitterend gedaan .. hele mooie tuinen.. kan me voorstellen dat je daar in elk jaargetijde zou gaan kijken.. je blijft steeds andere dingen zien…

    knuff

  10. Lastig hè, als het met internet niet wil zoals je zou willen. Ik wordt er ook kriebelig van…zeker omdat ik er totaal geen verstand van heb. Het moet het gewoon doen. Punt! Je logs van de vijvertuinen van Ada zijn geweldig. Wat een heerlijke hoekjes ook om even rustig te genieten van al dat moois.

  11. Wat zijn die tuinen mooi van Ada Hofman. Mooi aangelegd en prachtige aparte bloemen. je hebt er weer een mooie reportage van gemaakt.
    Groetjes Sjoukje

  12. Wat leuk om te zien dat er toch nog èèn en ander in bloei staat.
    Nog even dan komen er herfstkleuren tevoorschijn.
    Hele mooie foto’s van de tuinen.
    Kan ik erg van genieten.
    Groetjes Olga

  13. Lastig, dat jet het net niet weer op kon komen. Maar het is je toch gelukt om weer heel bloeiens te plaatsen.

    Ook nu weer een prachtige serie… ik ga deze keer, voor de 5e kiek van boven… waaauuuuwwww wat een pracht plaat.

    groet HPtje

  14. je hebt weer een aantal schitterende logjes geplaatst, ik heb er van genoten, je hebt er prachtige foto’s bij geplaatst, ook deze van de tuinen van Ada zijn schitterend en wat een prachtige kleuren komen er voorbij.

    internet problemen das lastig, maar af en toe moet je gewoon de stekker van je router er even voor een 30 seconden uittrekken, dan is het probleem vaak al opgelost, je kunt daarna ook je computer nog even opnieuw opstarten, maar meestal is dat niet eens nodig.

    fijne dag

  15. Indrukwekkend die Gunnera, jammer dat ik daar geen ruimte voor heb.

Geef een reactie

