Natuurlijk kant   21 comments

Moedertje Natuur kan aardig kantklossen hoor, kijk maar eens goed om je heen! Het bladskelet heb ik op 2 manieren gefotografeerd, met tegenlicht lijkt het net een zwart/wit foto maar dat is het niet.
Log5-10-07-1.jpg
Log5-10-07-2.jpg
Log5-10-07-3.jpg
Log5-10-07-4.jpg
Log5-10-07-5.jpg

Posted oktober 5, 2007 by Ank Pot in Bloemen

21 responses to “Natuurlijk kant

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie serie Ank! Bij gewoon licht zie je de mooie witte en beige kleurtjes van het kantwerk en de
    tegenlichtopname is lekker dramatisch. Net zo mooi als echt kantwerk, alleen wat vergankelijker! 😉

  2. ik kan alleen maar zeggen dat ik ze prachtig vindt, mooi hé die structuren en met tegenlicht krijg je ook prachtige foto’s.

    fijn weefsel lijkt het, of kantklossen, zo mooi als de natuur in elkaar steekt, verwonderd me steeds weer.

    fijn weekend

  3. Dat heb je prachtig op de kiek gezet Ank en mooi bewerkt bij die laatste twee. Dat zal nog wel wat geduld van je gevergd hebben bij dit kantwerk. Maar ach, kantklossen is ook een tijdrovende bezigheid. Het resultaat is prachtig.
    Fijn weekend, het weer ziet er goed uit.
    Groetjes, Ria.
    OT De onderste rij paddenstoelen is inderdaad herhaling, maar ik was wel overdonderd door de gigantische groep, die ik gefotografeerd heb.

  4. Wat een prachtige beelden!
    Kantkloswerk, ja daar heeft het veel van weg.
    Eigenlijk is het nog mooier dan dat.

  5. Heel mooi, ook de zwart/wit versie heeft iets heel aparts, iets treurigs einde zomer.
    Supermooi ook met de groene achtergrond.
    Gezellige dag verder, prachtig weer ook hoop ik.
    Geniet ervan:-)

  6. Mooi! Geeft inspiratie 🙂

  7. Wat een mooi effect zo met tegenlicht. Erg mooie foto’s.

  8. Het lijkt inderdaad op kantklossen, leuke vergelijking.
    Het ziet er zo teer uit, prachtig op de kiek gezet, Ank.

    Prettig weekend!
    Groetjes Sjoukje

  9. Kantwerk, prachtig zo met dat tegenlicht.
    Ik vind het altijd zulke kunswerkjes.

  10. Heel erg mooi Ank, dat fijne kantwerk!!

  11. Het verval is ingezet …

  12. heel mooi gedaan ank, zoals altijd na de vakantie mis ik even de inspiratie, mijn camera is de tas nog niet uit geweest, maar als ik al dit moois zo zie, ga ik morgen misschien toch ook wer even op pad

  13. Ja dit vind ik ook altijd zo mooi, goed gezien..gr.Jantine

  14. Heel mooi Ank, het is inderdaad net kloskant in de moderne uitvoering.

  15. uuhhh ik doe het moedertje natuur niet na hoor Ank. Mooi gekiekt…

  16. Lieve Ank,

    Wat apart en ik ben al helemaal niet handig met kantklossen.
    Knap wat de dieren er toch weer wat moois van maken.

    Fijn weekend.

    Liefs Theetje

  17. Wat kun je toch veel in de natuur vinden om op de foto te zetten.
    Ik vind dit een hele bijzondere serie.
    Fijn weekend, groetjes Olga

  18. Hallo Ank

    Wat heb je de natuur weer prachtig op jou eigen wijze weergegeven.
    Schitterende foto’s
    Ja….ik heb het gemist! :))
    Soms willen we te veel en rennen we ons zelf voorbij……
    Fijne dag nog Ank :))

    Grz Sien

  19. Wat maak je toch een mooie foto’s, van de kermis, van druppels, van je konijnen, erg mooi !

  20. ik vind de tegenlichtopnames erg verrassend
    liefhebbers van zwart/wit kunnen hun hartje eraan ophalen

  21. wat een herfst sfeer hier Ank.
    Heel fraai………………..
    ik kan me indenken dat je zonodig moest fliepsen in de mist…het was me dan ook mooi!
    ik reken op prachtige resultaten.
    gr. van Muzzzzzzzz

Geef een reactie

