Scabiosa   15 comments

De Scabiosa bloeit nog steeds en is dat steeds blijven doen, de hele zomer door, als je de uitgebloeide bloemen maar verwijdert. Nou moet je die niet allemaal weghalen want die zijn op zich ook al mooi om te zien net als de knoppen van de bloem, in alle stadia mooi dus.

Img_4393.jpg Scabiosa

Posted oktober 10, 2007 by Ank Pot in Bloemen

15 responses to “Scabiosa

Subscribe to comments with RSS.

  1. zeker erg mooi
    zeker zo gefotografeerd! :))

  2. Er bloeit zo her en der nog wel wat moois, hier in de tuin ook weinig meer, maar als ik om me heen kijk.
    Idd in alle stadia mooi, ook een mooie bloem met al die knopjes.
    Mooie neer gezet.

    O.T ik vond de collage van de lelie’s zelf ook een beetje aan de drukke kant, gelukkig maak ik in verschillende stappen kopieën van zo’n collage, dus kan er nog alle kanten mee op :-))
    En soms ben je iets te uitbundig 😉
    Groetjes en een fijne dag.
    Weer naar het ziekenhuis misschien naar je vader ?
    Sterkte ermee, was ik gisteren vergeten zag ik.

  3. Wat een prachtige bloem, die ken ik (geloof ik) niet!

  4. Prachtige bloem, terwijl de naam net een of andere enge ziekte is 😉
    Het uitgebloeide exemplaar ziet er ook heel fotogeniek uit.

  5. De naam past eigenlijk niet bij zo’n
    prachtige bloem: schurftkruid

    Je hebt de bloem erg mooi gepresenteerd,
    zo met twee andere stadia als inzet.

  6. Wat een prachtige bloem is dit.
    kende ik nog niet!
    gr eva

  7. Oh Duifkruid! Dat vind ik zo mooi! Vooral de gele en natuurlijk ook de lila. Je hebt er weer iets heel moois van gemaakt. Ik was alweer een paar dagen niet geweest, maar ik las dat je vader in het ziekenhuis ligt. Ik hoop dat hij aan de beterende hand is? Dankjewel nog voor je mailtje over de nijnen. Maar het is een gecastreerd mannetje. Wij hebben geporbeerd hem te koppelen aan ons andere konijn, maar helaas. Aan de nadere kant lijkt hij perfect tevreden met een kater als “roomy” Ook goed…..

  8. Je druppelfoto’s zijn pràchtig Ank,
    daar zitten echte “juweeltjes” bij
    die je zo zou willen dragen!
    Scabiosa, heel mooi, leuk dat het zo lang bloeit!

  9. Leuke collage van de verschillende stadia. Het is inderdaad een prachtige bloem.
    Gr. Ria.

  10. Erg mooie bloem. Leuk gedaan zo die collage.
    Groetjes Olga

  11. Wat een mooie, maar vooral “rustige” collage heb je van de Scabosia gemaakt Ank.

  12. Hij is weer mooi. Leuk die inzet, leerzaam.

  13. Oeps, in de verschillende stadia zijn ze eigenlijk allemaal mooi en zeker zo bij elkaar… super gedaan Ank..

    Groetjes
    Anton

  14. Deze gaat op m’n verlanglijstje voor volgend seizoen!
    Vind ze altijd zo mooi..en je hebt ‘m schitterend op de foto gezet!

  15. Het leven in alle vormen, zowel in de knop als uitgebloeid, heeft een functie, heeft charme en geeft een gevoel van warmte.
    Vaak ontdekken mensen dat pas als alles is verdwenen.

Geef een reactie

