Paddelelie   12 comments

Hij wordt ook wel de Armelui’s-orchidee genoemd, deze prachtige bloem die ik een tijdje geleden in de vijvertuinen van Ada Hofman heb gefotografeerd.
Log27-10-07-1.jpg
Log27-10-07-2.jpg
Log27-10-07-3.jpg

Posted oktober 27, 2007 by Ank Pot in Bloemen

12 responses to “Paddelelie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi Ank

    Ziet er mooi uit he, die orchidee…
    Lekker fleurig op een grijze dag.

    Groetjes en een fijn weekend
    Anton

  2. Ik vind ‘m er poepiesjiek uitzien met z’n mooie tekening. en ook weer heel mooi geportretteerd!

  3. Dit is weer een prachtig stukje natuur en de naam ach als het maar een naam heeft.
    Ank prettig weekend.

    Gr. Frans

  4. De orchideeënhoeve lijkt me ook wel iets voor jou.
    Dit zijn genietbare foto’s. Met dit grijze weer, zeer welkom.

  5. Mooi gekiekt en de orchidee had ook nog een andere bezoeker zie ik.

  6. Heb even over je logjes gescrold en ik moet zeggen dat ik hier heel wat moois voorbij heb zien komen.
    Deze log is prachtig, maar die rijpfoto’s vind ik fantastisch!!
    groetjes
    WJ tje

  7. De foto’s zijn mooi en scherp, maar ik houd niet zo van orchideeën.
    Ik vind ze een beetje nep lijken en dat komt waarschijnlijk door de verhouding steel, blad en bloem.
    In zo’n tuin van Ada valt hij minder op en past wel in sommige delen.
    Groetjes en een fijne zondag

  8. Als je dit in je tuin hebt staan ben je toch wel rijk hoor. Prachtige macro’s Ank en de bij…., eigenlijk heb ik die dit jaar heel weinig gezien.
    Gr Jan W

  9. prachtige foto en plant!
    waarom helemaal naar ada?
    ze doen het heel makkelijk in eigen tuin!!
    offe…..
    eten je ko’s ze op?
    groetjes, joek

  10. mooi scherp!

  11. Schitterende bloem. Vooral de tweede met het insect erop.
    Fijne zondag, groetjes Olga

  12. mooie close-ups Ank 🙂
    heerlijk kleurrijk

Geef een reactie

