Diamanten   15 comments

Het lijken net diamanten de druppels op het grijze blad van de Vlinderstruik en de druppels aan het gras en de bloemsteel zijn net spiegels van de natuur.

Log4-11-07-1.jpg

Log4-11-07-2.jpg

Log4-11-07-3.jpg

Log4-11-07-4.jpg

Log4-11-07-5.jpg

Posted november 4, 2007 by Ank Pot in druppels

Tagged with , ,

15 responses to “Diamanten

Subscribe to comments with RSS.

  1. Die laatste Ank…wooow!!! Schitterende kleur en heel mooi in beeld.
    De diamantjes…..geen woord teveel gezegd. Fijne zondag verder.
    Gr Jan W

  2. Wat een prachtige foto’s van druppels,
    stuk voor stuk zijn het juweeltjes.
    De onderste is een topper.

  3. De druppels spiegelen prachtig.
    En die vlinderstruik is een erg
    rijk boompje.

  4. Het zijn diamten Ank…en je foto`s zijn juweeltjes.
    vooral de laatste foto vind ik heel fraai.

    gr. van Muzzzzzzzzzzz

  5. Je kunt wel een juwelenzaak beginnen, haha.
    Wat een mooie druppeltjes het lijken wel ijskristallen.
    De onderste foto is idd erg mooi met de weerspiegeling.
    Groetjes Olga

  6. Ik ga ook voor de laatste , echt super zo mooi scherp en helder.
    Gezellige zondag verder en groetjes

  7. Prachtige foto’s. Ik ben helemaal onder de indruk. Was toevallig gisteren in een diamantslijperij in Amsterdam, nou die diamanten hálen het niet bij jouw diamanten !
    Kun je mij zeggen hoe je kunt voorkomen dat mensen je foto’s pakken door rechtermuis uit te schakelen? Ben nog niet zo lang weblogger. Dank je wel hoor !

  8. Prachtige diamantjes op de vlinderstruik, Ank. Voor mij is echter ook de laatste een pareltje.
    Wat een scherpte…!!! Geweldigggg…
    Fijne zondag nog.
    Groetjes, Ria.

  9. Ze zijn weer anders, ze zijn weer super.

  10. Dat zijn nog eens diamantjes en wat een schitterende weerspiegeling. Geweldig.

  11. Was het van honing dan waren we in luilekkerland. Prachtige foto’s weer.

  12. Wat is moedertje natuur toch mooi he, als je het maar ziet. Je hebt het prachtig in beeld gebracht zodat we er allemaal van mee kunnen genieten.
    Groetjes Coby

  13. Goedemorgen Ank.

    Het lijken allemaal juweeltjes he.
    Erg mooi hoor.
    Ik wil je een mooi begin van de nieuwe week toewensen.

    Groetjes van Marjan!

  14. wauwww , dit zijn nog eens
    druppels , echte beauty’s
    de boom ook trouwens …
    heb even terug gelezen !!
    morgen dé dag dus ??
    hopen dat het goed gaat
    maar beter als wachten op😉
    dat wordt nog eerder als de kerst
    let maar op😉

  15. nav: bij mij werkt alles ok
    ik heb een reactie naar mezelf gestuurd
    en die staat er na een paar tellen op….
    ik heb verder ook nog geen klachten gehoord!

    j@nw had van de week ook al moeite om bij jou een bericht erop te krijgen….zit het toch in weblog??

    ik zal nog wel eens even rondbellen
    groetjes,joek

Geef een reactie

