Drops   21 comments

De afgelopen tijd heb ik mijn hart op kunnen halen wat betreft het fotograferen van druppels:

Log15-11-07-1.jpg

Log15-11-07-2.jpg

Log15-11-07-3.jpg

Log15-11-07-4.jpg

Log15-11-07-5.jpg

Log15-11-07-6.jpg

Log15-11-07-7.jpg

Log15-11-07-8.jpg

Log15-11-07-9.jpg

Posted november 15, 2007 by Ank Pot in druppels

Tagged with ,

21 responses to “Drops

Subscribe to comments with RSS.

  1. het zijn stuk voor stuk weer juweeltjes!

  2. en dit zijn weer van die mooie
    heel mooi die kleuren …
    en nu ?? vorst ..alle druppels
    bevroren hier 😉

  3. Dit zijn echte plaatjes,
    ik zou niet kunnen zeggen
    welke ik het mooist vind,
    want ik vind ze allemaal mooi.

  4. En wij kunnen ons hart weer ophalen aan deze fantastische serie foto’s.
    Er zijn er bij, die op kerstballen lijken en de laatste staat volgens mij op het punt eraf te vallen.
    Ja, zoals Lenie ook al zegt, vandaag vorst… dus kun je heel wat kristalletjes fotograferen.
    Groetjes en een fijne dag.
    Ria.

  5. Het lijkt wel of ze steeds mooier worden…een genot om naar te kijken zo mooi scherp.
    De voorlaatste vind ik heel mooi zo helder.
    Groeten

  6. De een na laatste is prachtig!!

  7. Ik zie d’r vanalles in … kroonluchters en kerstbomen, heel erg mooi en zo lekker helder! Lijkt me een goed plan als je volgend regenseizoen eens hier langs komt om mij de fijne kneepjes te laten zien! 😉

  8. Schitterend, een genot om naar te kijken. De één na laatste vind ik de mooiste.

    Groetjes Sjoukje

  9. Mooie serie weer Ank! Leuk ook die druppels waar weer kleine druppeltjes in zitten…

  10. Juuweeltjes zijn het weer!!

  11. O joepie wat een mooie foto`s zijn dat sommige doen me aan een glasblazer denken die van die mooie glazen ballen blaast.
    Bep

  12. Knap hoor hoe jij die druppeltjes weergeeft.

  13. Ze hangen nu al 12 uur op je log Ank, dan kÃÂșnnen het geen druppels.
    Dan zijn het parels!!!
    TOP.
    Gr Jan W

  14. Dit begint op Kerst te lijken, al die (water) ballen …
    Ze zijn weer erg fraai !!

  15. Ze worden steeds mooier Ank.
    Net zoals diamanten en parels zijn deze foto’s zeer waardevol!!

    Gr Sien

  16. Prachtig ank!
    Al die druppels… en het verveelt eigenlijk nooit…
    Lieve groetjes van Anna

  17. Prachtig ank!
    Al die druppels… en het verveelt eigenlijk nooit…
    Lieve groetjes van Anna

  18. Hopelijk zie ik volgende week gen druppies in hetb eggie Ank..heb dan een weekje vrij… *lol*.

    Maar er zitten weer toppertjes tussen Ank. Ik ga vooral voor de bovenste foto. En die aan een draadje hangen..

  19. Mooi zeg, er zijn er een paar bij die zo op een kerstkaart kunnen.. De twee-na-de laatste en die daar boven..

  20. O.o…………wat mooi. Kunstwerkjes zijn het.

  21. Wat bijzonder die druppels aan draadjes. En dan die spiegeling er in, erg mooi hoor.
    Groetjes Olga

Geef een reactie

