Parels van water   19 comments

En als de rijp is gesmolten door het ochtendzonnetje dan krijg je natuurlijk prachtige druppels:

Log18-11-07-1.jpg

*

Log18-11-07-2.jpg

*

Log18-11-07-3.jpg

*

Log18-11-07-4.jpg

***

Posted november 18, 2007 by Ank Pot in druppels

Tagged with ,

19 responses to “Parels van water

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ank, je bent een druppeltjes kunstenaar.
    Het zijn stuk voor stuk plaatjes.

  2. Ank ik heb weer genoten van je foto’s. Ze zijn geweldig en prachtig! Van dagen her heb ik zitten kijken. Ik heb de afgelopen tijd veel te weinig tijd gehad voor zulke dingen. Nog één weekje en dan is de verbouwing ‘klaar’. Voorlopig althans en dan krijg ik lekker veel tijd om te lezen bij anderen en zelf ook weer eens wat creatieve dingen te gaan doen op m’n pc. Fijne zondag.

  3. Die druppels wat een effect en dan het zonnetje erop mooi hoor.
    Bep

  4. Prachtig Ank. De kleuren van de eerste driefoto’s plus de druppels maken de foto’s inderdaad tot parels.
    De laatste foto is heel anders, mooi tegenlicht dat de haartjes van de plant heel mooi doet uitkomen.
    Nog een fijne zondag erder. Gr Jan W

  5. Wat een prachtfoto’s met de zon, di er zo overheen strijkt….En weer heel mooi in kadertjes gevat.
    Groetjes, Ria.

  6. ot: wat het oplevert……
    ehhhhhhh
    eeuwige roem??😉

    het is wederom genieten van je foto’s!!!
    groetjes, joek

  7. Kunstwerkjes van glas…uhhh water :))

  8. Mooi zeg deze “berijpte” foto’s! Als het zo koud is krijg je mij amper naar buiten maar als ik deze foto’s zie dan denk ik dat ik het toch ook eens moet proberen. Die tuincentrumfoto’s zijn erg leuk! Zo krijg ik alvast een idee wat er te koop gaat zijn voor de kerst…. (scheelt een hele hoop winkelwerk!!!)

  9. Met dank voor de reaktie op onze log aangaande onze 45e huwelijksdag.
    Morgen plaatsen we daar een speciale log voor en daarna reageren we weer als vam oudst op de door je geplaatste logs

  10. wat een mooie druppels

  11. Ank, ik kom via Joek op jouw foto-site. Mooie plaatjes.
    EWIK

  12. Jammer hoor dat de rijp al zo snel is gesmolten……

  13. Mooi hè…en dat zonnetje erbij gisterochtend. Prachtig.
    Nu zullen er wel wat regenachtige daagjes komen.

    Fijne maandag Ank

  14. Ik vind het zo mooi als je een weerspiegeling
    ziet in de druppel, zoals op de tweede foto.

  15. Goedemorgen Ank.

    Wat een mooi effect zo met de zon.
    We hebben hier helaas weinig de zon gezien dit weekend.
    Heb het nieuwe fototoestel, maar heb nog niet veel uit kunnen proberen daardoor.
    Wil toch even een mooie lucht erbij hebben.
    Maar hij maakt hele mooie foto’s.
    Ben er erg blij mee.
    Ik wens je een mooie maandag toe.

    Groetjes van Marjan!

  16. Die druppels zijn zeker super. Mooi gezicht op de èèn na laatste foto al die druppels in verschillende grote.
    Groetjes Olga

  17. gisteren rijp foto’s gemaakt en genoten van de zon. Eeuwige roem verdien je zeker met je druppels. Ze mogen er weer zijn.

    groetjessss

  18. wouwwww!

  19. Mooi die druppels!!!

Geef een reactie

