Pepers   19 comments

Gisteren werd ik ineens ziek, het ontbijt viel al niet goed en gaande weg de dag ben ik veel zieker geworden. Ik zal jullie de details besparen maar het blijkt dat ik een voedselvergiftiging heb opgelopen. Wat kan een mens daar ziek van zijn zeg. Het gaat nu wel ietsje beter maar ik ben zo slap als een vaatdoek en ondanks een zeer lange nachtrust zo moe als een hond. Mijn hele lichaam doet zeer en ik heb nergens zin in. Toch maar even een logje plaatsen, niet zulke hoogstaande foto’s maar wel lekker fleurig.

Log28-11-07-1.jpg

Log28-11-07-2.jpg

Log28-11-07-3.jpg

Posted november 28, 2007 by Ank Pot in Bloemen

19 responses to “Pepers

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat kan je daar beroerd van zijn.
    Maar je gaat wel stug door met bloggen :-))
    Mooi die pepertjes, maar kun je iets dat
    met eten te maken heeft wel aanzien?

    @Eerlijk gezegd associeer ik deze sierpepertjes niet met eten maar vandaag kan ik wel weer het e.e.a. binnenhouden, gisteren was dat anders.

  2. Nou, ik vind ze anders weer mooi hoor, vooral de eerste is een bjoetie!

    Ohhh, voedselvergiftiging is vreselijk! Heb het 1x zelf gehad….hopelijk voel je je snel weer lekker in je vel!!

  3. Wat vervelend, op z’n zachtst gezegd.
    Hopenlijk knap je snel weer op en
    de pepertjes zijn mooi hoor.

  4. Nou het zijn toch mooie foto’s?!
    balen dat je ziek bent.
    Fré heeft gisteravond en vannacht liggen spugen. Het heerst wel hoorde ik al.

    Beterschap hoor en een fijne dag.

  5. Ik heb dat ook ooit gehad en weet dus, dat je daar knap beroerd van kunt zijn.
    Dat kon je er ook nog net bij gebruiken, hè? Gelukkig voel je je al weer wat beter.
    De pepertjes zie je maar als bloemetjes en zijn mooi gefotografeerd, vooral de laatste.
    Hoe is het met je vader. Lukt het thuis een beetje?
    Groetjes van Ria.

  6. Heel vervelend voor je Ank…
    hoop dat je gauw weer de oude bent..
    Met de foto’s niets mis mee hoor Ank… misschien goed tegen de vergiftiging ;-))… het zijn toch pepertjes?
    Beterschap en lieve groetjes van Anna

  7. Gelukkig kan je vandaag weer e.e.a. binnenhouden lees ik, dat klinkt al positief.
    Rondlopen als een natte dweil is niet leuk hoor!! Mooie volle kleur rood hebben die pepers.
    Sterkte Ank en gauw weer op de been. Gr Jan W

  8. Hopelijk voel je je snel weer beter. Je kunt er behoorlijk ziek van zijn. Beteschap!
    Ik vind de pepers er erg gezellig bij staan.
    Groetjes Olga

  9. De pepers staan zeker beeldend voor de hoogte van je koorts?
    EWIK

  10. Zo dan, je bent wel een doorgewinterde blogger! Gewoon doorgaan terwijl je hondsberoerd ben…
    Ik wens je een heel spoedig beterschap hoor!

  11. Mooie kleurige foto’s en beterschap Ank.

    Weet dat je een heel beroerd van kunt zijn, we hebben het ooit beide gehad op fietsvakantie met een klein pubtentje onderweg 😦 3 dagen later met de trein naar huis, einde vakantie.

  12. tja…een oppep(p)ertje kan je dan wel gebruiken 😉
    beterschap en genoeg drinken hè!

  13. Ooeeef da’s niet zo leuk Ank… Beterschap. Maar je kiekjes zijn prachtig hoor…ik ga voor de bovenste…

  14. he gats, beterschap hoor!

  15. Beterschap Ank. Voedselvergiftiging is niet niks, daar kun je je doodziek van voelen! Even weer op krachten komen en voorzichtig zijn met eten!

  16. Dat je als je zou beroerd bent toch nog zulke fleurige en goede foto`s maakt petje af.Eerst maar goed uit zieken want met dat soort dingen moet je erg oppassen.
    Van harte beterschap Bep

  17. Hoi Ank
    Veel van de vruchten op de foto’s eten dan knap je snel op.
    dat zijn de woorden van een oude man uit Indonesie.
    Als ik ziek ben eet ik extra sambal of verse pepers.
    Beterschap.
    gr. Hans

  18. Arme jij. Een paar dagen vasten, dan ben je er zo weer boven op. Ik meen dat Spaanse pepers ook heel goed helpen…..
    Sterkte en beterschap!

  19. Oh wat kun je dan ellendig zijn….. Maar eh, er heerst ook een aantal soorten buikgriep door elkaar hoor, dus misschien is het dat wel…. Bij een voedselvergiftiging Norit erin he, de koolstof bindt de bacterieen…. Ik hoop dat je snel weer opknapt, en je pepers zijn Red Hot!

Geef een reactie

