Mengelmoes   18 comments

Op deze eerste decemberdag nog even de laatste restjes archieffoto’s en dan hoop ik morgen weer met wat nieuws te komen meer passend in deze tijd.

Log1-12-07-1.jpg

Log1-12-07-2.jpg

Log1-12-07-3.jpg

Posted december 1, 2007 by Ank Pot in Bloemen

18 responses to “Mengelmoes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je hebt echt snoepjes in je archief zitten.
    Ook de bijpassende gekleurde kaders vind ik erg mooi.

  2. Archief of niet … hoe een simpel blaadje van een plant mooi kan zijn op de foto …
    EWIK

  3. Mooie serie Ank. Foto 2 vind ik de mooiste, simpel maar met zoveel verschillende tinten groen en heel rustig om naar te kijken. Ik wens je een fijn weekend.
    Gr Jan W

  4. Ze zijn alledrie mooi met die bijpassende kaders.

    groetjes en een gezellig weekend verder

    karin

  5. Je wilt toch niet beweren, dat je archief nu leeg is, hè Ank? Ik geniet van deze foto’s.
    De eerste…zo teer…de tweede met al die verschillende groentinten en de derde knalt er zo lekker in. Ook de kaders zijn perfect gekozen.
    Maar uit je opmerking begrijp ik, dat je weer helemaal hersteld bent en weer op pad kunt gaan voor nieuw materiaal. Dat is natuurlijk een heel goed bericht.
    Ik ben ook weer op de been, gelukkig. Kan er ook weer tegenaan en dat moet ook wel, want de keuken moet een keer af.
    Fijn weekend, Ank.
    Groetjes, Ria.

  6. Mooie creaties weer!
    En die Nijlgansen van gisteren
    zijn ook werkelijk prachtig!
    gr eva

  7. de hele week prutweer
    en nèt als het dan zonnig is
    verdoe ik mijn tijd met sintinkopen 😕
    misschien moet ik ook maar eens mijn archiefje uitmesten 😉
    bij jou zat er nog wat fraais in
    die tweede vind ik mooi qua compositie

  8. Mooie foto’s heb je nog uit je archier weten te halen.
    De kaders maken het geheel af.
    De laatste foto heeft mijn voorkeur, door de kleur,
    maar dat is persoonlijke smaak.

  9. Vind ze alle drie heel mooi en mooi met dezelfde kleur kader erom heen.
    Je haalt mooie foto’s uit je arcief, maak maar verder leeg.

    Gezellige zondag

  10. Mooie archief foto`s vooral de laatste vind ik heel erg mooi.
    Bep

  11. Ik vind jou archieffoto’s prachtig, ook je ganzen heb ik bewonderd!

  12. Je hebt nog prachtige foto’s in je archief zitten. De tweede foto vind ik echt heel mooi !

  13. hoi Ank,
    van 1 december tot en met 9 maart is er een expositie van de Wildlife Photographer of the Year in het Museon! Misschien een leuke inspiratiebron?? Ik ga er in elk geval een kijkje nemen!

    Groetjes,
    Marjolijn

  14. en mocht je toch nog niet iets nieuws hebben, dan snuffel je toch nog eens een keer je archief door. Je hebt vast nog wel wat moois niet getoond.

  15. Ik heb helemaal niets tegen archief foto’s.
    Prachtige kleuren Ank.

  16. Het is altijd handig, om een rijk gevuld archief te hebben Ank… zoals deze platen. Vooral met het weer wat we nu hebben..

    Ik ga vooral voor de middelste…. is errug mooi..

  17. Als ik deze foto’s zie, dan snak ik gewoon naar de lente. Die blaadjes zijn geweldig.
    Groetjes Olga

  18. Schitterend, ook hele smaakvolle kaders!
    Verlang met dat snertweer naar het voorjaar….

Geef een reactie

