Tranen van de natuur   20 comments

Een tijdje terug sprak ik iemand die zei dat als het regent dat dan de natuur huilt en daar moest ik aan denken toen ik deze log maakte.

Log5-12-07-1.jpg

Log5-12-07-2.jpg

Log5-12-07-3.jpg

Posted december 5, 2007 by Ank Pot in druppels

Tagged with ,

20 responses to “Tranen van de natuur

Subscribe to comments with RSS.

  1. En ze blijven mooi, op wat voor kleur blad ze ook liggen of hangen, geweldig !
    De eerste is mooi, zie je staan, mooi gedaan.
    Groetjes

  2. Uitspraken rond het weer zijn vaak zo beeldend, net zoals je foto’s!
    Ik kan je in de eerste foto zien staan ;))

  3. huilen maar ook drinken en badderen ;))
    de natuur doet het allemaal ,
    zijn weer meesterwerkjes Ank !!
    Wij ‘vieren’ ook geen pakjesavond
    maar eten en drinken
    wel pepernootjes en hot coco hoor ;))😉

  4. Je bent een meester
    in het fotograferen van druppels.
    Of de natuur huilt weet ik niet,
    ik zie het vaak als een feestje en
    als een teken van leven.
    We zijn water nodig om te leven,
    evenals de natuur.

  5. mooi hoe je van die traantjes toch weer vreugdetraantjes weet te maken
    mooi vergrootglas-effect

  6. Wat leuk, jouw silhouet in de eerste foto! Mooi zelfportret. Hoop voor jullie dat de natuur niet te lang blijft huilen, al levert het wel weer prachtige foto’s op.

  7. Deze traantjes maken de natuur wel mooi.

  8. Mooie serie goed scherp en in perspectief maar op dit moment lacht de natuur hier weer even want het zonnetje schijnt.
    Bep

  9. Weer prachtige druppels, Ank.
    Maar even een vraagje…weet jij dat..???
    Wanneer is de weerspiegeling in een druppel “op z’n kop” en wanneer niet.
    Heeft dat er mee te maken of het onderwerp “voor” of “achter” de druppel ligt..???
    In de eerste foto zie ik jou *gewoon* zal ik maar zeggen en
    in de druppel, die ik in mijn tuin maakte, hangt mijn huis *op de kop*…;(((((
    Jij viert vandaag ook geen Sinterklaas, heb ik begrepen,
    maar evengoed een fijne dag.

  10. IN het aardse tranendal “Nederland” is op deze wijze dan ook menige foto te maken. Ze zijn mooi … zowel de tranen als je foto’s.
    EWIK

  11. Prachtige foto’s Ank, het lijkt wel poëzie. Leuk trouwens dat je ook zo dol bent op tuincentra;-)

  12. Prachtig zoals de nerven ‘gebroken’ worden in de druppels.
    Het is weer een mooie druppelserie geworden Ank, maar niet om te huilen.
    Gr Jan W

  13. Zo mooi hoe de druppels in zijn geheel blijven. Voor de foto’s mag de natuur wel even huilen, maar niet te lang hoor.
    Groetjes Olga

  14. Kanp hoor, zoals je die waterdruppels iedere keer weer zo mooi weet vast te leggen.

    Een gezellige pakjesavond!

    Groetjes Sjoukje

  15. Ik denk dat de natuur huilt van blijdschap.
    Zonder water geen natuur.
    Groetjes Anne-Marie

  16. Hoi Ank
    Wat heb je er weer iets moois van gemaakt.
    Prachtig die druppels.
    gr. Hans

  17. Nou, deze zijn toch absoluut niet om te huilen, hoor. Deze zijn weer op zijn Anks. Gewoon super.

  18. Prachtig zijn ze weer de tranen van de natuur…..
    Maar het mag nu wel eens stoppen…want ik wil wer pad om te kieken😉😉

  19. Van de regen in de drup, en dan maar kieken.
    Het zijn weer pareltjes geworden Ank. mvg John

  20. Ik ben gek op je druppels, ook deze zijn weer super.

Geef een reactie

