Bloemenweelde   21 comments

Het is nog steeds een geweldige bloemenweelde in mijn huis door alle bloemen die ik bij de prijsuitreiking afgelopen zaterdag heb gekregen. Jullie verwachtten het al dat ik er foto’s van zou maken, hier zijn de eersten. Een prachtig boeket van blauwe en witte bloemen gekregen van een dierbare vriendin die ik via het loggen heb leren kennen!

***

Log30-1-08-1.jpg

Log30-1-08-2.jpg

Log30-1-08-3.jpg

Log30-1-08-4.jpg

Posted januari 30, 2008 by Ank Pot in Bloemen

Tagged with

21 responses to “Bloemenweelde

Subscribe to comments with RSS.

  1. Laat maar komen hoor, die bloemenweelde…;-)

  2. ik wou net zeggen ..kom maar op..
    regent hier ook , zachtjes trouwens..

    nog geen pijpenstelen …..mail je
    vandaag nog terug😉

  3. Prachtige kleurcombinatie van dit boeket!
    Je kan nu lekker binnen kieken🙂 Komt
    goed uit met dit natte weer en morgen ook
    nog storm.

  4. Dat is dus driedubbel en dwars genieten van deze boeketten.
    Ik geniet met je mee, dus je mag nog wel even doorgaan, hoor.
    Vandaag kun je trouwens je hart weer ophalen aan de druppeltjes, hè?
    Groetjes, Ria.

  5. heerlijk als je zo in de bloemetjes bent gezet
    ziet er gezellig uit
    die eerste foto is helemaal een plaatje🙂

  6. leuk dat je zoveel bloemen hebt gekregen, hoef jij je niet te vervelen🙂
    Mooi zeg, de laatste foto is heel mooi vind ik, de distel, toch ???
    Leef je lekker uit op je boeketten, voor ons genieten.
    groetjes

  7. Ank,

    Weer prachtige foto’s. Ik kijk elke dag even wat je nu weer hebt vastgekegd op de gevoelige plaat (tegenwoordig sensor geheten).
    Alleen een vraagje heb je een studiootje of zo iets want hoe krijg je anders voldoende licht om de benodigde scherpte-diepte te krijgen?

    Jan

  8. Mooie bloemen, mooie foto’s!!!

  9. Had inderdaad al gedacht dat er foto’s van zouden opduiken, prachtig zo’n lila/wit boeket en
    leuk dat de gulle geefster haar bloemenhulde nu vereeuwigd ziet in deze prachtige serie!

  10. Wat zul je je heerlijk voelen na zo’n geweldige prijsuitreiking. En dan nog lekker nagenieten van die prachtige bloemen. De bovenste foto vind ik een erg mooie bloem.
    Groetjes Olga

  11. Het begint goed Ank. De eerste foto vind ik helemaal top door de mooie zachte schaduwen.
    Het zal best wel hard werken worden om ze allemaal te doen, maar met zoveel bossen kunnen ‘wij’ er voor gaan zitten, toch??
    Gr Jan W

  12. ik ga voor de eerste en de laatste!!
    PRACHTIG!!

    groetjes, joek

  13. Prachtige serie van deze bloemenweelde!
    Heeft de gulle geefster ook meteen een mooi kado terug!
    Ze kunnen allemaal zo in een lijstje aan de muur!

  14. je bent lekker in de bloemetjes gezet Ank, prachtige opnamen heb je er van gemaakt. Dat is een lust voor het oog.

    Groetjes Sjoukje

  15. Heerlijk al die boeketten, ik doe het ook altijd als ik een
    boeket krijg. De distel is erg mooi, Ank.

  16. Heel mooi Ank !!
    Prachtige DOF… heel mooi weergegeven…
    Lieve knufff groetjes van Anna

  17. ik heb weer genoten van je prachtige fotoos ank.. heerlijk

  18. Aaahhh prachtige details heb je gekiekt van de bloemenweelde….
    Geniet er nog maar even van…

  19. Goedemorgen Ank.

    Ik moest even bijlezen.
    Ik wil je natuurlijk allereerst heel hartelijk feliciteren.
    Wat een geweldig gevoel moet je dat hebben gegeven.
    Je hebt weer schitterende foto’s gemaakt.
    Je weet hoe ik daar iedere keer weer van geniet.
    Hoe gaat het verder met je?
    Hebben jullie alles af kunnen ronden n.a.v. het overlijden van je vader?
    Ik moet vandaag op zoek naar een notaris.
    Ik kreeg gisteren een pakket papieren in de bus die onder toezicht van een notaris moeten worden getekend.
    Een goede dag toegewenst.

    Groetjes van Marjan!

  20. Aan de foto’s te zien is dit een heel mooi boeket geweest.

  21. Die bloemen zorgen ervoor dat je de “zon” in huis hebt hè,
    zo vergeet je even het akelige weer!
    Prettig weekend Ank

Geef een reactie

