Lentegevoel   22 comments

Allereerst wil ik even vol trots melden dat mijn zoon gisteren zijn HBO-opleiding Bedrijfskundige Informatica met goed gevolg heeft voltooid! Hij is afgestudeerd met een 9 voor zijn eindproject/eindpresentatie en daar ben ik reuze trots op!!

De foto’s heb ik gisteren gemaakt toen de zon, net als vandaag, heerlijk scheen op de Sneeuwklokjes en de Krokussen die hier veelvuldig bloeien. Het geeft samen met het gedrag van de vogels, een echt lentegevoel!

***

Log9-2-08-1.jpg

Log9-2-08-2.jpg

Log9-2-08-3.jpg

Log9-2-08-4.jpg

Posted februari 9, 2008 by Ank Pot in Bloemen

Tagged with , , ,

22 responses to “Lentegevoel

Subscribe to comments with RSS.

  1. Allereerst van Harte Ank. En natuurlijk Stefan ook. Die heeft t gedaan. Wat een prachtcijfer. Daar kan je mee thuiskomen. Je zal best wel trots zijn op je zoon.

    Het was gister inderdaad heerlijk Crocusweer. (Ik blijf ze met een C schrijven hoor).
    Mooie close-ups ups en de Sneeuwklokjes heb ik nog niet gezien in z’n grote groep. Mooi!
    Geniet van het mooie weekend. Gr Jan W

  2. Hartelijk gefeliciteerd!
    Ook voor jouw zoon natuurlijk.
    Om trots op de zijn, met zo’n cijfer.
    de zon schijnt lekker op de crocussen
    en op de sneeuwklokjes.
    Lekker genieten dit weekend!

  3. Gefeliciteerd! Daar kunnen jullie zeker trots op zijn!
    Heerlijk he dat weer, lekker buiten foto’s maken!

  4. Ja HET VOORJAAR IS ECHT LOSGEBROKEN!
    gr eva

  5. Hartelijk Gefeliciteerd met je zoon, das wel heel goed een negen, niet het makkelijkste vak denk ik.
    Heel fijn dat het zo goed gaat.

    Echt lente hè heerlijke foto’s, ze zijn bijna doorzichtig de krokussen, supermooi, zie ze hier heel weinig nog.

    gezellige dag en groetjes

  6. De laatste met de lichtval vind ik de mooiste.Lekker hè het zonnetje al de voorjaarsbloemetjes en het is inderdaad een drukte van belang in de tuin met de vogels. Gefeliciteerd met je zoon dat is zeker iets om heel erg trots op te zijn.
    Groetjes Bep

  7. Gefeliciteerd met je zoon, daar mag je met recht
    trots op zijn!

    Je foto’s geven een echt ‘Jippie Lente Gevoel’ !

    In mijn tuin bloeit nog slechts 1 sneeuwklokje, maar
    gister heb ik tuinen gezien die bijna wit ervan zagen.
    De laatste foto van de krokus vind ik echt tof!

  8. Gefeliciteerd! Ik zal Stefan een kaart sturen. Een prachtcijfer, om trots op te zijn!

  9. Van harte gefeliciteerd met je zoon. Ik zou ook supertrots zijn.
    Je bloemen zijn weer geweldig. Door het mooie weer zal er van alles tevoorschijn komen deze dagen.
    Groetjes Olga

  10. Mooi! Sowiezo is het altijd geweldig om met dat weer te fotograferen!

  11. gefeliciteerd, goed zeg van hem!!!

  12. proficiat met je zoon. En ja…..lente, van mij mag het zo blijven en ik hoop dat we een prachtige lente en zomer krijgen!

  13. GEfeliciteerd met je zoon, goed hoor en wat een geweldig cijfer zeg.

    Wta is het heerlijk weer he? Lekker genieten

    De foto’s in het museum heb ik legaal gemaakt LOL je mocht foto’s maken alleen zonder flits. En daar heb ik me keurig aan gehouden🙂

    gr Alette

  14. Nogmaals gefeliciteerd Ank. En Stefan ook…een 9…dat is een prestatie van de bovenste plank.
    Wat was het gisteren en vandaag mooi weer, hè. Ik heb vandaag zelfs in T-shirt met korte mouwen gewandeld. Heerlijk genoten.
    Met jouw foto’s geef je het lentegevoel prachtig weer.
    Morgen weer zo’n mooie dag…laten we er maar volop van genieten.
    Groetjes, Ria.
    OT Nog bedankt voor je leuke reactie in het gastenboek van de wandelgroep.

  15. Met de narcissen ben je me net voor. Ik heb vanmiddag een aantal plaatjes geschoten van de paarse …
    EWIK

  16. Knappe kop😉 gefeliciteerd!!
    Wat een weertje gisteren hè, wij waren natuurlijk ook lekker buiten bezig,
    vandaag nòg zo’n prachtdag, computer uit en naar buiten!!
    fijne dag Ank
    groetjes, Marian

  17. Wouw…een 9! Knap zeg!
    En ook krokussen ;-)….ja daar was het wel het weer voor hè.

  18. Gefeliciteerd met je zoon!
    Vandaag weer een mooie dag ik sta te popelen om naar buiten te gaan.

  19. Gefeliciteerd met je zoon, mag je trots op zijn.
    Geniet vandaag ook maar weer van het mooie weer, je krokusjes zijn prachtig,
    gevangen in het licht.

  20. Aaahhh gefeliciteerd met het geweldige resultaat van zoonlief Ank. Mooi hoe je de lentekriebels hebt gekiekt.
    Vooral de tweede en de onderste foto’s zijn schitterend, vanwege het mooie licht wat er op de krocus valt.

  21. Gefeliciteerd, een geweldige prestatie!
    Heerlijk hè, dit weer en de ontluikende planten en bollen, geeft zo’n lekker lentegevoel!

  22. Van harte gefeliciteerd Ank. Het is echt voorjaar buiten, je kan al in de tuin zitten hier. Prachtige zonnige foto`s.

    Groetjes Sjoukje

Geef een reactie

