Valentijn   18 comments

Voor wie het nog niet gemerkt had, het is Valentijnsdag vandaag, niet dat ik er iets mee doe of er iets aan heb maar het is een mooie “kapstok” om deze foto’s aan op te hangen. De foto’s van de Amaryllis vond ik er qua kleur wel mooi bij passen. Het verliefde stelletje kwam ik tegen op mijn “rondje park”.

***

Log14-2-08-1.jpg

Log14-2-08-2.jpg

Log14-2-08-3.jpg

 

Posted februari 14, 2008 by Ank Pot in Bloemen, Mensen

Tagged with ,

18 responses to “Valentijn

Subscribe to comments with RSS.

  1. mooie foto’s Ank …
    dat verliefde stel staat
    er prachtig op !!
    maar met Valentijn heb ik nog
    nooit iets gehad ..tis al
    hartjes op log vandaag …..
    zal mijn lief zo toch eens
    vragen hoor , hé waar zijn mijn
    blommen op deze dag ?? wordt
    lachen , kan ik je wel vertellen
    hij weet hoe ik ben ;))))))))

  2. die Amaryllissen zijn prachtig warmbloedig 🙂
    het stelletje mooi betrapt 😉

  3. Hahah moet lachen om de reactie van Lenie, hier hetzelfde :-))))
    Ik zei : als je dan toch een boeket koopt, doe dan allerlei kleuren is mooi voor de foto’s *lol *
    Hij keek me aan…..van huh….

    Mooie foto’s van de Amarylis, heb je toch mooi weten te gebruiken voor je log, pracht bloem vind ik.
    Leuk bewerking bij het verliefde stelletje. Lief toch ?
    Groetjes en toch een fijne dag !!

  4. Met die Amaryllisfoto’s heb je mijn hart vandaag in ieder geval goed gedaan Ank. Bedankt!!
    Gr Jan W

  5. Het is een echt valentijns log geworden.
    Dat stelletje in het hart en
    de prachtige rode amaryllis,
    die ik recht in het hart kijk.

  6. Past pefect bij Valentijn.

  7. Volgens mij wordt Valentijn op meerdere logjes als excuus gebruikt 🙂 Vind dit een heel
    leuke serie, dat verliefde stelletje in het hart is heel leuk en de laatste van de
    amaryllus vind ik ’t mooist, prachtige blik in het hart van de bloem.

  8. een echt leuk Valentijn’s log. Ik vind het toch wel een leuke dag en hoewel ik er nooit echt in slaag probeer ik toch ieder jaar iets voor manlief te vinden om eens op een andere manier te laten weten, dat ik van hem hou. Dat hoeft niet duur te zijn, maar meer het idee geven, dat er moeite voor gedaan is.

  9. Oef……da’s een echte ‘stolen photo’ 🙂

  10. Hallo Ank

    ja meid het komt nu goed, we hebben een woning!!!!
    Het was spannend, ellednig en zwaar heel zwaar, maar uiteindelijk hebben we zoveel geluk gehad, de toekomst ziet er goed uit nu!!
    Bedankt voor je lieve warme reactie, ik zie je snel online!!

  11. Jij ook een fijne Valentijnsdag Ank.

  12. Haha, die Ank, zelfs de liefdespaartjes staan klaar voor je om op de foto te gaan. De Amaryllis is prachtig.
    Groetjes Olga

  13. Een mooi Valentijnslogje zo. 🙂
    Grappig dat je dat stelletje fotografeerde.
    Heb je dat gevraagd eerst?
    Ik geloof niet dat ik zoiets durf.

    Fijne dag verder

  14. De Amaryllis heb je prachtig gefotografeerd. Leuk dat verliefd paartje in dat rode hart. Leuk en mooi Valentijnslogje heb je gemaakt.

    Groetjes Sjoukje

  15. Mooie foto’s!
    Het stelletje staat er ook leuk op.
    Ik heb een bos tulpen gehad, we deden er niks aan maar toch een bosje.

  16. Geef mij maar de amaryllis Ank en dan vooral de onderste waaauuuwwww mooi istie.

  17. Die laatste foto van de Amaryllis is werkelijk prachtig Ank.
    Dat verliefde stelletje had er geen weet van, dat ze door jou gefliepst werden, hè?
    Past wel mooi bij deze dag…..
    Groetjes, Ria.

  18. Oeh, heel jong nog volgens mij….. Met mijn dochter nu haast 11, komt de 1e verliefdheid toch rap naderbij….. Doet me toch anders naar je foto kijken… 🙂

Geef een reactie

