Hallmark ;0)   19 comments

Buiten is het niets gedaan vandaag, het regent en waait hard dus even wat binnen-bloemen voor jullie.

***
Log22-2-08-1.jpg

*

Log22-2-08-2.jpg

*

Log22-2-08-3.jpg

*

Log22-2-08-4.jpg

***

Posted februari 22, 2008 by Ank Pot in Bloemen

Tagged with , ,

19 responses to “Hallmark ;0)

Subscribe to comments with RSS.

  1. de titel is er één met
    een glimlach , hihihihi
    zijn beter als hallmark
    hoor ;)) nu nog een verzend
    service Ank en ik log bij jouw in ;))
    fijn weekend !!

  2. Het is net alsof ik in de winkel een kaart aan het uitzoeken ben en niet kan beslissen welke ik zal nemen vind ze allemaal mooi. Na lang twijfelen neem ik toch maar de onderste die straalt warmte uit.
    Bep

  3. Super foto’s!
    Haha en nu nog een contract met Hallmark ff sluiten dus 😉
    ZOu niet gek zijn zeg!

    Fijn weekend alvast

  4. Het is druppel weer Ank, ik heb zo’n voorgevoel
    dat ze er weer aankomen. De tulp en de roos geweldige
    bloemen om te fotograferen.

  5. Vind je tulpen prachtig, toch ga ik voor de roos, mijn favoriete bloem.
    De kleur maakt me niet uit, vidn ze schitterend.
    Prachtige foto !
    Word een dagje binnen zitten helaas, straks mischien druppels vangen.

  6. Nou jij hebt je tijd binnen goed besteed.
    Hele mooie ‘kaarten’ 🙂
    Het weekend wordt droog, zonnig met een lekkere
    temperatuur, dus dan kan je je hart weer ophalen!

  7. Goh- ik wist niet dat je voor Hallmark werkte…leuke baan…;-)))))
    Je kaarten zien er professioneel uit!

  8. Dank voor je felicitatie-mailtje. Hardstikke leuk.
    En nu zie ik hier nog veel meer mooie kaarten ;-))
    Prachtig!!!
    OT Ik vier het morgenavond, dus nu vooral druk met de voorbereiding.
    Hier waait het wel, maar het is droog.
    Het wordt in het weekend wel weer zonnig, dus dan kunnen we weer genieten.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Ria.

  9. Schilderijtjes Ank stuk voor stuk!!

    Fijn weekend en liefs van Sary en de bengels

  10. Mooi pastel rose,
    vooral de roos vind ik erg mooi.
    Vandaag binnen en daarna komt het mooie weer.
    Fijn weekend gewenst!

  11. Ja, je moet wat hè? Mij lukt het zelfs binnen niet. Jou wel zo te zien.
    De roos vind ik echt top! Heb een fijn weekend. Gr Jan W

  12. Hallmark, geweldig. Je kan zo bij ze in dienst treden Ank.

    Een heel fijn weekend.
    Groetjes Sjoukje

  13. Hallmark mocht willen dat ze zulke kaarten hadden…;-)
    Bestellen via http://www.hallmarkgreetz.nl en je hebt je eigen hallmark kaarten!

  14. Hoi Ank, even o.t.: de catcamlink doet het nu!

  15. Wauw, wat een geweldige foto’s!!!

  16. Wauw, wat een geweldige foto’s!!!

  17. Wat heb je dat leuk gedaan. Dit soort foto’s vind ik erg mooi als bv. een poster in een mooie lijst.
    Fijn weekend, groetjes Olga

  18. Hier knapt een mens van op bedank Ank.
    Een heel fijn weekend.

    Gr. Frans

  19. Mooie foto’s heb je van de tulpen gemaakt Ank… Deze serie zou prima in de Hallmarkcollectie passen…
    Wie weet… dan kun je ook nog wat euri’s vangen *lol*

    fijn weekend

Geef een reactie

