Bloemdruppels   16 comments

Ja hoor het is weer tijd voor wat druppels. Dit keer druppels waarin je de Primula in weerspiegeld ziet.

Log27-2-08-1.jpg

Log27-2-08-2.jpg

Log27-2-08-3.jpg

Posted februari 27, 2008 by Ank Pot in druppels

16 responses to “Bloemdruppels

Subscribe to comments with RSS.

  1. mooi dat bloemetje in de
    druppel gevangen Ank ….
    is ook net echt een spiegel 😉
    OT: je leest verkeerd , heb het over
    de wilde en de kleine zwaan 😉

  2. Ank, hoe vind je ze,
    ze zijn weer van grote klasse.
    De onderste vind ik erg mooi,
    door de compositie en
    de kleuren van de primula in de achtergrond.

  3. Prachtig Ank, het is je gelukt.

  4. Wat knap om dit zo samen te vangen!
    Schitterende foto’s.

  5. Dit is niet per ongeluk gedaan, en als lukt, wat je van te voren wilt, dan is de opdracht zeker geslaagd!
    Een druppel óp een Primula is al moeilijk, hier begin ik dus helemaal niet aan!!
    Gr Jan W

  6. Knap gedaan zeg! Daar heb je zeker de nodige druppel ervaring voor nodig! Heel mooi!

  7. Geweldig gedaan!

  8. prachtig, ik had van de week ook zo’n idee, had er ergens gezien met een narcis.
    Vind het heel mooi en orgineel en is je heel goed gelukt, mijn complimenten.
    groetjes

  9. Ik heb met verbazing je foto’s bekeken. Hoe krijg je het toch voor elkaar.
    Superknap!
    Groetjes Olga

  10. Geweldig Ank. Het bloemetje is duidelijk herkenbaar…superscherp!!!
    Zo maak je de mooiste foto’s in je eigen tuin, hè?

  11. Dat zijn heel knappe staaltjes fotograferen!!!
    Mooie druppels en het totale bloemetje erin- wat zeg ik….zelfs 2x op de laatste 🙂
    Toppie!

  12. Ik kan niet anders zeggen dan fantasisch!

  13. Wat gaaf gezien en gekiekt Ank.

  14. Jeeeeeeeetje hoe krijg je dit voor elkaar Ank?
    Wat een onwijs gaaf gezicht!
    Super druppelfoto’s

    Welterusten,
    beuzeblaadje

  15. Zo knap Ank, hoe doe je dat toch? Ik heb het idee dat jouw macrolens veel meer aan kan dan die van mij. Ik krijg de weerspiegelingen niet scherp. Heel apart zo, de Primula in de druppel…..

  16. Als je het zo zou willen, kreeg je het zo niet, heel mooi Ank!

Geef een reactie

