Is dit nu lente?   19 comments

Tjonge wat een storm mensen, gelukkig heb ik zelf geen schade maar er schijnt hier in Zwolle wel het e.e.a. gebeurd te zijn, een dak van een huis afgewaaid en een gevel met schade en bomen omgewaaid. Hopenlijk zijn jullie er ook allemaal goed vanaf gekomen. En dan te bedenken dat de meteorolische lente vandaag is begonnen, nog niks van te merken hoor, brrr……..! Ik had nog wat foto’s van bloemen, gekregen bij de prijsuitreiking en met mijn verjaardag.

***

Log1-3-08-1.jpg

Log1-3-08-2.jpg

Log1-3-08-3.jpg

Log1-2-08-4.jpg

Posted maart 1, 2008 by Ank Pot in Bloemen

Tagged with ,

19 responses to “Is dit nu lente?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ook jij bent heerlijk in de bloemetjes gezet en kunt er op deze manier héél lang van genieten.
    Prachtig…vooral de eerste roos.
    OT Volgens mij zit je net mijn mailtje te lezen, haha…toevallig, hè?
    Groetjes, Ria.

  2. Mooie bloemen, ik val helemaal voor de laatste!

  3. De doorzichtige structuur van de tulp is heel mooi gefotografeerd!

  4. Ik ga voor de roos, prachtig van kleur en mooi scherp op de foto.
    Hier ook nog steeds heel veel wind, geen regen en het zonnetje probeert er ook door te komen, dsu achter glas nog wel even lekker.
    Fijne dag !!

  5. De Tulpen zijn beeldschoon, de Rozen trouwens ook!🙂 Het heeft hier gespookt vannacht, vreselijk. Maar geen schade gelukkig….. Fijn weekend Ank!

  6. Echt héle mooi foto’s zeg!
    En nee, dit lijkt echt niet op lente.
    Hier waaide en regende het ook heel hard vannacht.
    Momenteel valt het wel mee…Marco is zelfs ff het bos in gegaan daarnet.
    Maar mij trekt het nu niet zo….blijf lekker binnen verder.:)

    Fijn weekend verder

  7. mooie roos!

  8. Aan deze kant geen zichtbare schade hoor.
    Het was vannacht wel even spoken met storm/hagel/onweer.
    Heerlijk uitwaaien met witte koppen op de golven …

  9. Mooie bloemen zeg! Ik ga voor de witte tulp, echt prachtig!!!

  10. Off topic: bedankt dat je zei dat er een foutje zat ik de kopfoto!
    Irritant, dus gelijk ff veranderd.🙂

    Fijne avond Ank

  11. Zouden dit nou die “maartse buien die beduien dat de lente aan komt kruien” zijn? Vréselijk wat een weer hè, het was heel even wat beter vanmiddag, zelfs nog een zonnetje, maar nu gaat het weer harder waaien, bah!
    Voor mij, als geboren bollenstreekse, foto nummer drie Ank!
    fijn weekend, groetjes, Marian

  12. Niet zo klagen hoor🙂
    Een stormpje op z’n tijd hoort er ook bij.
    Triest natuurlijk voor de mensen die schade hebben.
    Maar ik vind het wel wat hebben, hier heeft het
    flink gebeukt, we wonen nogal onbeschut. Gelukkig
    liggen alle pannen nog en is er geen boom omver.

    Ik ben helemaal weg van de liggende tulp (een na laatste).
    Echt een snoepje van het weekend!

  13. Ik hou echt wel van de manier waarop jej je macro’s uitvoert. Telkens heel sterke beelden.
    Ook hier (Belgisch kust) heeft het flink gestormt.

  14. De rozen zijn prachtig!!
    Toen ik vanmorgen in Wachtum schapenbrokken ging halen bleek de winkel door de wind en regen blank te staan.
    Gelukkig hebben we zelf geen schade.

  15. Lieve Ank,

    Hier heeft de storm ook weer een spoor achter gelaten.

    Je hebt weer mooie foto,s gemaakt op je log.

    De foto van je prijsuitreiking vind ik erg leuk om te zien.

    Wens je een heel fijn weekend.

    Knuffel Theetje

  16. Wat een weer zeg, het waait nu nog steeds best hard hier. De bloemen vind ik heel mooi, maar nummer 3 heeft mijn voorkeur.
    Fijne zondag, groetjes Olga

  17. Ja het heeft goed gespookt in Europa zag ik op het journaal, gelukkig ben je er goed vanaf gekomen! Nog gefeliciteerd met je verjaardag en veel geluk en gezondheid in je nieuwe levensjaar gewenst! Heb weer
    als vanouds genoten van al je foto’s en ik zie dat de verjaardagskado’s ook goed van pas zijn gekomen
    tijdens de storm! Fijne zondag nog!

  18. Mooi Ank!
    Vreselijk hè, dit weer!
    Ik heb het gisteren wel gemerkt met het post bezorgen, was wel moe zeg!
    Ik heb een vreselijke hekel aan die harde wind, word daar soms zo sjacherijnig van, wordt tijd voor ( nog wat meer ) lenteweer!

  19. Het was idd geen weer om dit weekend er op uit te trekken. Maar dit is op en top lente Ank. Oeefff je hebt je het lastig gemaakt hoor met wit op wit kieken. Maar het is je prachtig gelukt.
    En ook de bovenste is een pracht foto.

Geef een reactie

