Siergras mèt !   14 comments

Deze foto’s zijn een poosje terug gemaakt, het zijn bevroren druppels die net beginnen te ontdooien.

***

Log2-3-08-1.jpg

*

Log2-3-08-2.jpg

*

Log2-3-08-3.jpg

*

Log2-3-08-4.jpg

*

Log2-3-08-5.jpg

***

Posted maart 2, 2008 by Ank Pot in druppels

Tagged with , , ,

14 responses to “Siergras mèt !

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi die druppels op die grassen! Het lijkt zo net een sieraad!

    groetjes Mickey

  2. Mooi….je zal ze zeker niet gisteren gemaakt hebben🙂
    Maak je deze nu met de spiegelreflex of nog met je andere camera ?
    Vind ze schitterend.Ik ga voor de eerste.
    We zijn een van de weinige die op zondag bloggen zie ik wel *lol *
    Groetjes en fijne dag.

  3. Hoi Ank, die bonte buxus kende ik ook niet hoor, ik was in het najaar bij mijn tuinvriendin in Apeldoorn en die had ze gekocht (en meteen stekjes ervan gemaakt) ik kreeg een potje mee, waarvan de helft nog is afgevallen, maar deze staan de hele winter al buiten en doen het nog steeds!
    fijne zondag Ank, groetjes, Marian

  4. Druppel foto’s blijven gewoon mooi!

  5. Het twinkelt voor je ogen.
    Heel mooi, Ank.

  6. je bent toch echt een kei in die druppels he
    Ze zien er weer beeldschoon uit hoor, ik doe je het niet na, zo mooi scherp!

    Gr Marrie

  7. Schitterend Ank🙂 Je was op de juiste plaats èn op het juiste moment- op de eerste 2 foto’s zijn het net mini-kerstballen!

  8. Zoals al je druppels zijn ook deze weer prachtig.

  9. Prachtig Ank wat een onwijs gaaf
    gezicht! En wat veel “dikke” druppels…
    SCHITTEREND!!

    Groetjes,
    beuzeblaadje

  10. Hoi Ank

    Wat een mooi gezicht. Het lijkt wel een kralenketting…

    Groetjes
    Anton

  11. Wat mooi zeg. Dat is dubbelop in èèn foto.
    Groetjes Olga

  12. Ooooh Ank, wat een prachtserie! Echt supermacro’s, wat zijn ze bijzonder! Hoe je jezelf kunt verliezen in een druppel!

  13. Ze zijn allemaal mooi, Ank, maar nr 4 is voor mij de topper.
    Gr Jan W

  14. Aansprekende foto’s: mooi die siergrassen mét.

Geef een reactie

