Ranonkel   21 comments

Op deze sombere grijze vrijdag even een vrolijke fleurige noot:

***

Log7-3-08-1.jpg
Log7-3-08-2.jpg

Log7-3-08-3.jpg
Log7-3-08-4.jpg

Posted maart 7, 2008 by Ank Pot in Bloemen

Tagged with ,

21 responses to “Ranonkel

Subscribe to comments with RSS.

  1. mooi daar zat ik nou
    net op te wachten …;)
    begon er één te dreigen
    met een kwast ter hand te nemen !
    fijn weekend meis !

  2. Wow, dat spettert van het scherm af.
    De bovenste met dat groenige hart is prachtig,
    maar de rode is ook erg mooi.
    Voor het weekend koop ik nieuwe bloemen
    en dit is wel reclame voor de ranonkels.
    Jij een fijn weekend gewenst!

  3. Jeetje de eerste springt gelijk van je scherm af en de laatste laat het zonnetje schijnen. Prachtige foto’s.
    Bep

  4. Da’s een blommetje waar je vrolijk van wordt.
    Vooral de tweede foto vind ik erg mooi, ook
    omdat daar de achtergrond niet zo donker is en
    nog meedoet in het plaatje.

  5. Wauw die zijn mooi zo gaan we lekker zonnig het weekend in

  6. prachtig, die zijn zeker kleurig!!

  7. Nou Ank, hier word ik ook helemaal vrolijk van, hoor ;))
    Prachtige foto’s. Wat is de ranonkel een mooie bloem!
    Het zijn net kunstwerkjes.
    De eerste spreekt me het meest aan.
    Het is wel grijs en grauw, maar de temperatuur is heerlijk.
    Ik heb er al weer een stevige wandeling opzitten.
    Ik hoop, dat de rest van de dag ook vrolijk voor je verloopt.
    Groetes, Ria.

  8. Wow, dat vrolijkt mijn dag al een stuk op … prachtig van kleur, compo en belichting!
    Het zwarte kader brengt de kleur nog beter naar voren, heel mooi gepresenteerd!
    Hier stortregent ’t al de hele dag, zo erg dat de stroom om de haverklap uitvalt, dus
    ik ben wel blij met dit opstekertje! Heel fijn weekend gewenst.

  9. In deze tinten zullen we de zon vandaag wel niet zien ondergaan….bedankt voor deze prachtige oppepper :-))
    @ het zijn allemaal dikke knoeperds van bloemknoppen….!

  10. Heerlijke bloem om te fotograferen.
    Moet ik kiezen: de laatste.

  11. Die zijn mooi zeg! Prachtige kleuren!!!

  12. Wat zijn ze mooi he Ank ? Zo kunstig in elkaar gezet, die Ranonkels.
    Jij hebt hier dan ook nog eens een bijzonder mooie, warme kleur en met heel mooi licht gefotografeers

  13. Mooie foto’s Ank. Foto’s 1 en 3 hebben mijn voorkeur vanwege de mooie belichting.
    Gr Jan W

  14. Wat een zonnige bloemen. Fijn week-end Ank.

  15. Prachtig deze ranonkels!! Zeker die met de lichtval zo!
    Ook je “less is more” foto’s mogen er zijn!

  16. Dank je wel voor de fleurig noot Ank..
    Vooral de bovenste en de onderste hebben mijn voorkeur.

    fijn weekend

  17. Woooow super Ank!
    Prachtige kleuren!

    Welterusten,
    beuzeblaadje

  18. Beter kan ik de dag toch niet beginnen. Deze kleuren maken zo vrolijk. Ik vind ze allemaal erg mooi, maar de laatste heeft voor mij iets bijzonders met het groene in het midden.
    Heel fijn weekend, groetjes Olga

  19. Ze zijn weer super Ank! Wat een warme gloed komt er van af! Fijn weekend!

  20. Prachtig Ank en wat een kleur… super!!
    Fijn ZONdag en lieve groetjes van Anna

  21. oh…heerlijk die kleuren. ja, met dat grijze weer ben ik daar helemaal aan toe !

Geef een reactie

