Roze Anemoon   11 comments

Een poosje terug zag ik deze prachtige kleur Anemonen staan en omdat ik nog een bloemenbon had heb ik mezelf daar maar op getrakteerd.

***

Log5-4-08-1.jpg picture by AnkPot

Log5-4-08-2.jpg picture by AnkPot

Log5-4-08-3.jpg picture by AnkPot

Log5-4-08-4.jpg picture by AnkPot

Log5-4-08-5.jpg picture by AnkPot

Posted april 5, 2008 by Ank Pot in Bloemen

Tagged with ,

11 responses to “Roze Anemoon

Subscribe to comments with RSS.

  1. Af en toe moet je jezelf toch verwennen he!🙂 Mooie kleur, de close ups zijn ook erg mooi!

  2. Nou Ank, ik kan bèst begrijpen dat je die niet kon laten staan!
    Wat een mooie kleur roze, een beetje zalmroze hè?
    fijn weekend, groetjes, Marian

  3. Heel mooi zijn ze en je hebt er een mooi kader omheen.
    Ziet er chic uit🙂
    gezellig weekend.

  4. doorgedrongen tot het hart, de essentie van de bloem. zeer geslaagde macro’s!

  5. Echt een hele mooie kleur. Heel chique, vind ik. Prachtige foto’s en helemaal verliefd op die laatste. Zo een mooi standpunt gekozen en dat kleine stukje er af maakt het juist heel bijzonder. Echt heel fraai

  6. Wat mooi! Ben ‘gevallen’ voor het hart van nr. 3….:-)
    @zon: bofkont! Hier (Betuwe) had jij weer hele mooie druppelfoto’s kunnen maken…;-(((

  7. Prachtige kleur Ank en wat heb
    je er schitterende marco’s van gemaakt!

    Groetjes,
    beuzeblaadje

  8. Wow, wat een prachtige kleuren en foto’s Ank!
    Ik ga voor foto 3. SUPER!

  9. Oooo Ank, 1, 2, 3, 4 en 5, ieder op zich een prachtige macro.
    Ik vind ze alle vijf heel goed, maar toch is die vijfde net iets meer, scherpte, diepte, flou, … een topper.
    Ik zie dat je bij mij nog altijd niet bij mijn links stond, dit is dan meteen opgelost.
    Maak er nog voor de rest van het weekend het beste van.
    Gr.
    P-TER

  10. Wat een prachtige Anemoon is dit Ank.
    Ik vind alle foto’s mooi, maar foto 3 heeft voor mij net iets meer.
    Dat kleine vleugje blauw erin, dat doet het voor mij. PRACHTIG!!!!!
    OT We hebben heel redelijk weer gehad en ik heb genoten.
    George niet zo :((….hij heeft zich een vreselijke verkoudheid op de hals gehaald.
    Groetjes, Ria.

  11. Je hebt ze weer mooi op de foto gezet.

Geef een reactie

