Bollenvelden 2   28 comments

Ik ga nog even door met de foto’s van de bollenvelden in de Noord Oost Polder want ik heb er erg veel gemaakt, heb me er lekker uitgeleefd. Vandaag de tweede serie. De dubbele soorten verspreidden een heerlijke zoete geur.

***

Log29-4-08-1.jpg picture by AnkPot

Log29-4-08-2.jpg picture by AnkPot

Log29-4-08-3.jpg picture by AnkPot

Log29-4-08-4.jpg picture by AnkPot

Log29-4-08-5.jpg picture by AnkPot

Log29-4-08-6.jpg picture by AnkPot

Log29-4-08-7.jpg picture by AnkPot

Log29-4-08-8.jpg picture by AnkPot

Log29-4-08-9.jpg picture by AnkPot

Log29-4-08-10.jpg picture by AnkPot

Log29-4-08-11.jpg picture by AnkPot

Log29-4-08-12.jpg picture by AnkPot

Log29-4-08-13.jpg picture by AnkPot

Log29-4-08-14.jpg picture by AnkPot

Log21-4-08-15.jpg picture by AnkPot

Log29-4-08-16.jpg picture by AnkPot

Posted april 29, 2008 by Ank Pot in Bloemen

Tagged with , ,

28 responses to “Bollenvelden 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Och….geniet ik toch gewoon nog weer even van de bollenvelden ;-)))
    ’t Is buiten toch nog nat en van die bollenfoto’s wordt ik helemaal vrolijk!!

  2. Jammer.Kom straks ff terug.
    Ff een vraag, ik weet dat veel mensen hun fotos’opladen bij photobucket.
    Ik snap eigenlijk niet waarom.Wat zijn de voordelen ?
    Ik heb ze op mijn pc in mappen en doe ze gewoon via weblog uploaden en dat geeft nooit een probleem.
    Maak een map aan waar alles in staat wat ik geplaatst heb op mijn log, en als het veel foto zijn. Brand ik ze op cd.
    Ik zie nl regelamtig dat photobucket niet werkt en dan zie je kruisjes ipv foto’s.
    Groetjes.

  3. nee hihihihi had ik niet gelezen !!!!
    komt door je knallende kleur ..zijn allemaal
    kleuren bovenin , en dan zie je door het bos
    de boompies niet meer ..
    ik zet ze trouwens net als Tiny neer
    is véél makkelijker !! ;))
    en is er altijd !

  4. Nou ja, dan kom ik vanavond wel terug, moet zo gaan werken…

  5. ziet er weer strak uit !!
    die met de kassen is mooi en
    dat laantje met die bomen
    zijn mooie bollen ;))) *lol*
    het rood vloeit haast in elkaar over
    zo rood zijn ze ..
    kan me de geur nog goed
    herinneren ..heerlijk was dat😉
    weer een mooie serie Ank !

  6. Wat grappig, hè, dat er telkens een ander kleurtje opduikt in zo’n egaal tapijt.
    Ik kan me voorstellen, hoe het daar zal ruiken….mmmmm ;-)))))
    De bomenrijen zijn trouwens ook prachtig en de foto met die ene boom geeft heel veel diepte.
    Je hebt je ECHT ui kunnen leven, hè?
    Prachtige serie….
    OT Ik geloof, dat het toch nog aardig *Boule-weer* wordt…;))

  7. Net weer iets te snel “ui” moet natuurlijk “uit” zijn…jij moet niets van uien hebben, hè?

  8. Hihi…ik woon in de Bollenstreek, maar zulke mooie velden heb ik hier nog niet gezien hoor!

  9. Heel mooi, ik denk dat je er zo honderd foto’s hebt gemaakt🙂
    Schitterend, zeker zo een gele die verloren tussen en de rode staat.
    Het zijn er heel wat. Kan me voorstellen dat je vrolijk word op zo’n dag.
    Hier word ik het vandaag niet😦
    Groetjes.

  10. Ze zijn prachtig geworden Ank ! Vooral de laatste vind ik erg mooi.

  11. Wat een mooie oer-hollandse ansichtkaarten! Prachtig gezicht🙂

  12. Bollen, “Nederlandser” kan niet. Blijft mooi …
    EW1K

  13. Ze zien er allemaal weer goed uit Ank. Maar 3,4 en 5 zijn helemaal top!!
    Gr Jan W

  14. Ongeloofelijk er daat bij jullie staan.
    Dit is puur genieten van deze kleurenpracht en knallende foto’s.
    Hier regend het pijipestelen.
    Gr.
    P-TER

  15. Wat grappig, mooie serie en weer héel anders als die van Marmein !

  16. Wat een bloemen, ongelofelijk al die rijen. De rijen bomen zijn overigens ook erg mooi om te zien.
    Groetjes Olga

  17. Wat veel bloemen staan er in de Noord Oost Polder.

    Ank ik woon daar vlakbij had een bakkie komen halen?

    Fijne dag morgen.

    Knuffel Theetje

  18. Geweldig al die kleuren..
    En af en toe ééntje die boven het maaiveld uitsteekt :))
    Mooi gezien.
    Dag, Marjolein

  19. Prachtig Ank! Ook zoals je steeds de horizon en
    het landschap er omheen een rol laat spelen bij
    de tulpenvelden.

  20. Stuk voor stuk prachtige plaatjes om het maar eens oneerbiedig te zeggen.
    Ik geniet er wel van.

  21. Genietend bekijk ik jouw bollenvelden,
    vooral als er net een andere kleur doorzit,
    vind ik wel heel apart.
    De oranje springer er wat mij betreft uit,
    misschien omdat het morgen koninginnedag is.

  22. Heerlijk wat een kleuren.

  23. Het is duidelijk aan je foto’s te zien dat jullie hebben genoten en dat jij je hebt uitgeleeft Ank. Is moeilijk om uit deze serie een keuze te maken…. Maar ik denk dat ik voor de 10e kiek ga vanwege de mooie kleuren en compo..

  24. Dat blijft genieten hier!
    Kan me voorstellen dat je
    daar geen genoeg van kon krijgen.
    Ik had me ook rot gefliepst…..

    Fijne dagen,
    beuzeblaadje

  25. Van mij mogen er nog veel meer bolen-foto’s komen hoor. Ik vind ze helemaal geweldig!

  26. Bollen bedoelde ik natuurlijk, sorry!🙂

  27. Wist helemaal niet dat tulpen een geurtje hadden. Wat een prachtige kleuren weer en af een toe een
    ander kleuraccentje ertussen van een verdwaalde bol maakt het nog spannender! Je hebt weer voor
    mooie standpunten gekozen.

  28. Goh, ik krijg acuut de neiging in de auto te stappen. Op naar de bollenvelden! Wat een weelde! En genoeg oranje ertussen!

Geef een reactie

