Bollenvelden 3   20 comments

Dit is de laatste serie van de bollen maar nog niet de laatste uit de polder hoor, we hebben er nog meer gefotografeerd!

***

Log30-4-08-1.jpg picture by AnkPot

Log30-4-08-2.jpg picture by AnkPot

Log30-4-08-3.jpg picture by AnkPot

Log30-4-08-4.jpg picture by AnkPot

Log30-4-08-5.jpg picture by AnkPot

Log30-4-08-6.jpg picture by AnkPot

Log30-4-08-7.jpg picture by AnkPot

Log30-4-08-8.jpg picture by AnkPot

Log30-4-08-9.jpg picture by AnkPot

Log30-4-08-10.jpg picture by AnkPot

Log30-4-08-11.jpg picture by AnkPot

Log30-4-08-12.jpg picture by AnkPot

Log30-4-08-13.jpg picture by AnkPot

Log30-4-08-14.jpg picture by AnkPot

Log30-4-08-15.jpg picture by AnkPot

Log30-4-08-16.jpg picture by AnkPot

Posted april 30, 2008 by Ank Pot in Bloemen

Tagged with , ,

20 responses to “Bollenvelden 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. is weer een kleurige bloemenhulde ..
    de witte is mijn favo deze keer ..
    heel fijn boskuier vandaag Ank..
    en de optocht …leuk !!!!
    hebben ze hier niet ..
    ga zo eens kijken en ook een kuier
    maken hoor , de oranjekuier noem ik
    hem altijd , alle drukte vermijdend😉

  2. Jonge..jonge..Ank, je weet het wel te brengen, zeg.
    Wat een pracht ;-))
    De mooiste vind ik deze keer, die met de bomenrij en
    die ene afwijkende tulp op de voorgrond.
    Veel plezier vandaag.
    Ik ga ook eens op de Brink kijken, wat er allemaal te vieren valt.
    Hier moet je nu niet in de omgeving gaan wandelen, want
    er wordt op Koninginnedag altijd *Kloot geschoten*…levensgevaarlijk
    met al die oranjebittertjes erbij ;((

  3. Het blijft een mooie gezicht,de bollenvelden,
    maar de foto van de bomenrij vind ik erg mooi.

  4. Prachtig, nog helemaal in de bollen:-)
    Heerlijk en zeker de moeite waard deze serie.
    Die met de bomenrij is mooi, maar vind die met de landbouwwerktuigen ook heel mooi.
    Gezellige dag en hoop dat de foto’s gelukt zijn, ben benieuwd.

  5. Jammer dat dit de laatste serie is, van dit soort foto’s kan ik echt geen genoeg krijgen, super mooi weer!

  6. Schitterende serie weer Ank … vooral de eerste met dat narcissenveld en de boerderij in de achtergrond
    en de foto met de trekker en dat prachtige tulpenveld in de voorgrond. Wat moet het moeilijk voor je
    zijn geweest om een selectie te maken uit al het moois dat je hebt gefotografeerd!

  7. Een mooie afsluitende serie Ank. Ben benieuwd naar de andere polderfoto’s!!
    Gr Jan W

  8. Prachtig weer deze bloemen pracht.
    Je hebt er een geweldige serie van gemaakt.

  9. Dat scheelt wel een stukje he ? Even op een stoel gaan staan😉 Fotonr 3 is echt een toppertje hoor !

  10. Prachtig Ank, ik zie je al helemaal tussen de blommetjes kruipen voor de juiste foto 🙂

    gr Alette

  11. Prachtige serie Ank.
    Ik geloof graag dat je daar vandaan komt met je kaartje goed vol en dan moet je ook nog gaan kiezen welke te plaatsen sterkte ;-))

    Gr. Frans

  12. Geweldig Ank!
    Maar ik zie die fleurige bollenvelden
    nu overal! Eerst al in Drenthe en nu
    vandaag ook weer in de kop van Overijssel!
    Maar het blijft schitterend!!

    Groetjes,
    beuzeblaadje

  13. HÚ, héérlijk Ank, ik ruik ze hier helemaal, ik vind dat ze een beetje naar appeltjes ruiken, tulpen.
    Mooi die verdwaalde tulpen die met hun kop boven het maaiveld uitsteken, alsof ze zoeken waar de rest van hun kleur staat!
    Ik krijg trouwens de indruk dat het lang duurt voor ze deze koppen, ik kan me nog herinneren dat ze bij ons in de streek de bloemenkoppen er al afhaalden zodra ze maar een klein beetje begonnen te kleuren.
    Misschien is dat niet meer nodig, in ieder geval wel mooi!
    groeten, Marian

  14. Prachtig foto’s, jaren geleden in de 6de klas gingen we op schoolreis naar “de tulpenvelden”

  15. Ik vind je foto’s echt speciaal.
    Niet alleen de focus op de bloemen,
    maar ook op het werk er om heen.
    Hele knappe serie!!

  16. Beste Ank,
    De foto’s die je laat zien zijn natuurlijk allemaal op maat gemaakt voor je weblog, maar dit is een vreugd om naar te kijken. Elk beeld is doordacht. De tulpen stuwen je beeld van natuur. Helemaal prachtig!

  17. Wat een mooie bollenfoto’s, de witte met 1 rode is mijn favoriet, maar stuk voor stuk mooie plaatjes.

  18. Wat een mooie bollenfoto’s, de witte met 1 rode is mijn favoriet, maar stuk voor stuk mooie plaatjes.

  19. Mooie plaatjes van de bollen zeg! De witte met 1 rode is mijn favoriet, erg mooie serie!

  20. sorry voor 3 reacties, ik kreeg telkens een foutmelding maar nu staan ze er alle 3…

Geef een reactie

