Nog meer tuin   12 comments

Ik heb nog wat foto’s van bloemen en planten uit mijn eigen tuin. Ik weet niet of ik bij iedereen op de log langs kan komen vandaag want ik ga zo weg, dagje dierentuin Emmen met mijn vriendin, duim maar voor ons dat het weer goed blijft.

Log28-5-08-1.jpg picture by AnkPot

*

Log28-5-08-2.jpg picture by AnkPot

Log28-5-08-3.jpg picture by AnkPot

Log28-5-08-4.jpg picture by AnkPot

Posted mei 28, 2008 by Ank Pot in Bloemen, Tuin

12 responses to “Nog meer tuin

Subscribe to comments with RSS.

  1. mooie bloemenhulde geef je weg !
    is hier zonnig hoor , dus ik hoop
    in Emmen ook , wel veel wind ..
    maar ach dat zal de pret niet drukken😉
    veel plezier vandaag meis !

  2. Mooi uit eigen tuin, mijn vlinderlavendel is helaas overleden.
    Was zo mooi, vind de eerste foto heel mooi.
    Veel plezier in de dierentuin;-)
    Gezellig !!!
    Ik woon aan de rand van Emmen, dus er altijd nog 6 km vandaan .
    Het weer zal hier hetzelfde zijn in Zwolle, droog maar wel redelijk veel wind, maar of je daar in het centrum ook last van hebt.
    Anders maar de vlindertuin in, lekker warm en een hoge luchtvochtigheid :-)(
    Moet je er geen opvliegers bij hebbben, net zoals ik had toen ik er laatst was met mijn zoon Pffffff)
    De temperatuur is hier nu goed voor een dagje dierentuin.
    Had zon besteld, dus die zal wel komen :-)))
    We zullen je mooie foto’s wel weer zien, want wat kun je er mooi fliepsen, jij zeker.
    Groetjes.

  3. Ik heb begrepen dat het vandaag een mooie zwoele dag zou worden in Nederland, dus hopelijk kun je
    onder het genot van een lekker zonnetje genieten van je dierentuinbezoek. Mooie bloemenserie, een
    klimhortensia ken ik niet, mooie geaderde bloemblaadjes heeft ze! Veel plezier vandaag!

  4. Ik vind de gele akelei de mooiste foto!
    Je zal vast met een hoop foto’s uit emmen terugkomen…ik kijk er al naar uit!

  5. Die gele akelei is heel mooi van kleur.
    Fijne dag in het noorderdierenpark.

  6. Mooie serie weer. De Akelei staat er prachtig op. O leuk, een dagje Noorder dierenpark. Dat is zo’n mooi park, vooral de vlindertuin!

  7. Ik ben wat laat….je zit al te genieten in Emmen.
    Volgens mij heb je nog geen zonnebrandcrÚme nodig
    en is het uitstekend weer om te fliepsen.
    Ben reuze benieuwd, waar je mee thuis komt en
    intussen een beetje jaloers, want zo’n dierentuin lijkt mij ook wel wat :))
    Je tuinfoto’s zijn prachtig. De klimhortensia bloeit bij mij nog niet.
    Die gele akelei is ook heel mooi.
    Groetjes, Ria.

  8. Dat waren prachtige tuinrondjes! Hier is het warm en droog…hoop ook in het noorden des lands..;-))

  9. Veel plezier in Emmen. Diergaardefoto’s mét druppels kunnen ook heel mooi zijn.
    (Hier regende het zachtjes vanmorgen). De gele bloem is een snoepie.
    Gr Jan W

  10. Je geeft ons een geur om weg te smelten.
    Je kaderd pracht en praal in.
    Wonderbaarlijk wat je ermee doet.
    Knap!!!
    Gr.
    P-TER

  11. Oh wat leuk naar Emmen! Dan levert våst weer mooie plaatjes op.
    Een prachtige dierentuin vind ik het.
    Ben benieuwd.

    Fijne donderdag hoor

  12. Oh, die Lavendel heb ik ook. Mooi is ie! Er valt nu zoveel te beleven buiten! Dat wil zeggen: als het droog is… Veel plezier, en droog weer vandaag!

Geef een reactie

