Rondje tuin   19 comments

Gestimuleerd door de geslaagde pogingen van Ria ben ik ook macro’s gaan maken met de spiegelreflex, zie hier het resultaat:

Log14-6-08-1.jpg picture by AnkPot

*

Log14-6-08-2.jpg picture by AnkPot

*

Log14-6-08-3.jpg picture by AnkPot

*

Log14-6-08-4.jpg picture by AnkPot

*

Log14-6-08-5.jpg picture by AnkPot

*

Log14-6-08-6.jpg picture by AnkPot

*

Log14-6-08-7.jpg picture by AnkPot

***

Posted juni 14, 2008 by Ank Pot in Bloemen, Tuin

19 responses to “Rondje tuin

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oei..oei..oei..dit zijn echt wonderschone macro’s, Ank.
    Je hebt er ook echt zorg aan besteed met deze prachtige kaders.
    Zo wordt fotograferen met de EOS steeds leuker, hè?
    Ik blijf maar heen en weer scrollen om te kijken, welke nou de mooiste is.
    Ik kan echt geen keuze maken…ze zijn allemaal fantastisch.
    OT: Ik ga zo een log plaatsen over ons dagje Zwolle,
    waarvoor we weer veel te weinig tijd hadden.
    Ik heb er van genoten en zeker van de onverwachte leuke voorvallen op deze dag.
    Niks “Vrijdag de 13e”….zo wil ik wel elke dag vrijdag de 13e hebben :0))))
    Groetjes, Ria.

  2. nou dat ziet er zeker niet verkeerd uit hoor, mooie macro’s zijn het geworden, dat heb je er allemaal weer fraai op staan.

    kan ook niet zeggen welke het mooiste is, want ze ijn allemaal erg fraai.
    Ik zou zeggen dat soort foto’s moet je meer gaan maken hoor.
    Welke lens heb je hiervoor gebruikt op de 300D, ben heel benieuwd, zelf gebruik ik tegenwoordig meestal de macrolens van Canon 100mm 2.8 of de 50mm 1.8

    fijn weekend en geniet ervan.

  3. Binnenkort gebruik je de 620 alleen nog maar omdat die ‘zo makkelijk mee te nemen is’
    en wordt de 300d je standaardcamera. Toppers zijn het geworden, Ank.
    Heb een fijn weekend. Gr Jan W

  4. @ Ik heb dat van die vrouwengevangenis van hun eigen website gehaald Ank.
    http://www.librijehotel.nl/ ….staat het daar dan ook verkeerd????

  5. En het resultaat mag er zijn, erg mooi geworden deze macro’s!!!

  6. Die zijn dan goed gelukt, vaker die eos pakken🙂

  7. Ik dacht hier toch nog al macrofoto’s te zien hebben. Ze zijn schitterend, Ank! Prachtige composities! De derde laatste is subliem origineel!

  8. prachtiggggggggggg!!!!
    doe je dat met de telelens, of de kitlens???
    met de kitlens op 50 maakte ik met de gewone standaardlens ook mooie macro’s hoor!!!
    Heeeeeeeeeeeeeeel mooi

  9. Er is niets aan te merken op je foto’s met de Powershot, ik ben zelf
    altijd zeer verbaasd wat voor foto’s jij altijd maakt met dat toestel,
    vooral de macro’s, daar ben ik jaloers op. Maar even oefenen met de 300d en je wilt
    straks niets meer anders, kost gewoon even wat meer tijd.

  10. Prachtig!!!
    Ik vind ze allemaal mooi maar heb
    wel een paar favorieten Ank:
    sowieso de bovenste!!
    de “gasbrander” oftewel de passiebloem
    en de laatste twee!!
    Ria zei het ook al:
    grandioos hoe je dat met de
    kaders hebt gedaan!!

    Fijn weekend!!!
    beuzeblaadje

  11. Ik heb eerlijkgezegd nooit gesnapt waarom je je spiegelreflex daar nooit voor gebruikte, ze zijn prachtig hoor!

  12. Die zijn echt prachtig Ank,
    vooral de laatste twee zijn mijn favoriet.
    De kaders zien er zeer verzorgd uit.
    Fijn weekend verder.

  13. Dat zijn weer mooie foto,s Ank.

    Papa Ricky word zeker verwend dit weekend.
    Hij weet nog van niks.

    Fijn weekend Theetje

  14. Dat zijn weer mooie foto,s Ank.

    Papa Ricky word zeker verwend dit weekend.
    Hij weet nog van niks.

    Fijn weekend Theetje

  15. Dat zijn weer mooie foto,s Ank.

    Papa Ricky word zeker verwend dit weekend.
    Hij weet nog van niks.

    Fijn weekend Theetje

  16. Heel mooi allemaal, jeetje wat goed gelukt.
    macro lens die je bij had ????
    Ik vind de tweede en de voorlaatste het mooist.
    Word steeds leuker om zo te fotograferen, je moet er ff de tijd voor nemen.
    Maar zeker de moeite, mooie kaders erom.
    prachtig log.
    Gezellige zondag.
    Ik ben gaar ff een dagje naar brabant geweest, maar wel heel gezellig.
    En weer een hoop familie foto’s dus genoeg uit te zoeken🙂

  17. Het is een prachtige wandeling geworden door je tuin. Vooral de foto’s van de passiebloem vind ik erg mooi.
    Groetjes Marilyn

  18. Wauw ank !!
    Heel mooi… ik ga helemaal voor de passiebloem… SCHITTEREND !
    Fijne ZONdag en lieve groetjes van Anna

  19. aaaahhh je marcos zijn helemaal toppie.
    Met een prachtige DOF en kleuren.
    Van mij mag je vaker met de 300D gaan kieken Ank.

Geef een reactie

