Levenstuinen, deel 6   18 comments

Omdat ik nog zoveel mooie foto’s van de Levenstuinen van het Groot Hontschoten heb kom ik toch weer met een log daaraan gewijd, er zullen er nog wel meer volgen zo af en aan. Dus geniet nog maar weer even met me mee!
Log7-7-08-1.jpg picture by AnkPot
Log7-7-08-2.jpg picture by AnkPot
Log7-7-08-3.jpg picture by AnkPot
Log7-7-08-4.jpg picture by AnkPot
Log7-7-08-5.jpg picture by AnkPot
Log7-7-08-6.jpg picture by AnkPot
Log7-7-08-7.jpg picture by AnkPot
Log7-7-08-8.jpg picture by AnkPot
Log7-7-08-9.jpg picture by AnkPot
Log7-7-08-10.jpg picture by AnkPot
Log7-7-08-11.jpg picture by AnkPot
Log7-7-08-12.jpg picture by AnkPot
Log7-7-08-13.jpg picture by AnkPot
Log7-7-08-14.jpg picture by AnkPot
Log7-7-08-15.jpg picture by AnkPot

Posted juli 7, 2008 by Ank Pot in Bloemen, Levenstuinen

Tagged with ,

18 responses to “Levenstuinen, deel 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja het is toch zund om dat allemaal ongezien te laten hè.
    dus kom maar op met de rest .

  2. Kom maar op met je levenstuinenfoto’s, die zijn zo divers dat het helemaal niet gaat vervelen!
    Aan macrobeestjes ook geen gebrek daar, prachtig dat sprinkhaantje en ’t bijtje heeft ook
    een prachtig plekje uitgezocht! Schitterende en diverse serie weer Ank!

  3. Het is ook jammer om deze in het archief te laten zitten,
    het zijn stuk voor stuk hele mooi plaatjes.
    De blauwe bloem is ook wel echt blauw!

  4. Dit is weer zo’n log om heerlijk van te genieten bij een kopje koffie.
    En dat doe ik dan ook…;))
    Ik scroll van boven naar beneden en weer terug….wat een mooie foto’s, Ank.
    Wat gaat er toch een rust vanuit, hè? En dan ineens knalt het blauw van de ridderspoor eruit.
    Wat is dat intens blauw, zeg.
    Prachtig scherpe foto’s ook van de insecten.
    Hoe is het bij jou??? Hier regent het op dit moment.
    Wat was het gisteren een uitzonderlijk mooie dag, hè?
    Groetjes, Ria.

  5. Het detail van de ram op foto 2 vind ik erg mooi,
    maar ook die verstopte leeuwenkop op de laatste foto is helemaal top.
    En de andere foto’s zijn er zeker niet minder om!!
    Gr Jan W

  6. ik had ze niet willen missen hoor ..
    ze zijn stuk voor stuk , super !!
    als je nog meer van dit soort
    beauty’s hebt ja die moeten we dan zien
    natuurlijk …zo en nu even naar de apen
    kijken ..heb ik nog niet gezien ;))

  7. Wat een kleurenpalet in deze prachtige tuin! Die sprinkhaan op voorlaatste foto heb ik enkele dagen geleden ook gefotografeerd in onze tuin. Die is vrij klein he? Je moet er al echt op zoek naar gaan. Prachtige haarscherpe macro’s weer!

  8. Moet je ook niet in je archief laten zitten, ze zijn mooi, prachtige macro’s van de insekten.
    Het huislook is ook mooi. Nog niet bloeiend, wel in de knop zie ik, hier niet dit jaar:-(
    je zal idd nog veel meer foto’s hebben, hoe herkenbaar 🙂
    maar laat ze maar komen hoor, het hoeft niet altijd actueel te zijn ?
    gezellige maandag en groetjes.

  9. Zo…ik heb zeker weer genoten Ank.
    Geweldige wat een combinatie van foto’s!!
    Vooral die foto van het bijtje is loepzuiver…klasse
    Fijne dag nog.

    Groetjes Sien

  10. Prachtig weer hoor! De bloempjes en de bijtjes vind ik het mooist! Kom maar op met de rest van de Levenstuinen, ik vind het geweldig!

  11. Ik vind vooral de macro’s in deze serie heel erg mooi.

    OT: bedankt voor het doorgeven van je mailinformatie. Ik loop bij weblog steeds tegen een muur op. Ik krijg jouw reacties nu in elk geval prachtig binnen op gmail, dus dat gaat goed!

  12. Allemachtig prachtig- de haartjes aan de rand van de look…superscherp!

    OT: Aagjes bloeien meer naarmate de plant ouder wordt en ze moeten ’s winters in de stalling of heel erg beschut staan….Gaf ze ook ieder voorjaar wat voedsel, maar dit jaar vergeten en nu 2x zo veel bloemen…nu snap ik het ook niet meer ;-))))))

  13. Weer prachtige foto’s zitten ertussen!!

  14. Wat mooi toch weer. Hier mag je wel mee door gaan hoor. Ik heb kennissen van ons al tips gegeven voor hun uitjes dank zij jouw foto’s en ervaringen.
    Groetjes Olga

  15. Laat ze maar komen.
    Het lijkt wel een onuitputtelijke levenstuin,
    met onuitputtelijke prachtige foto’s.
    Gr.
    P-TER

  16. Prachtige reeks alweer. Dit blijft boeien hoor.

  17. Heeeeeeerlijk Ank!
    Ik kom hier bij jou weer helemaal
    tot rust na een hectische middag!
    Heb een pees gescheurd in mijn rechter
    middelvinger en die zit nu voor minimaal
    ZES weken gespalkt!!!! Ramp met tikken!!
    Maar er zijn ergere dingen……

    Oooooo, liep ik daar nog maar….
    Groetjesss,
    beuzeblaadje

  18. Die rammenkop op die urn is mooi zeg! En die leeuwenkop, zoiets wil ik ook wel! Lekker felurig log. Die levenstuinen zijn echt heel mooi!

Geef een reactie

