Zuidenwindlelie en Geranium   12 comments

Vandaag twee foto’s die ik in mijn eigen tuin heb gemaakt. De witte bloem is de Zuidenwindlelie, hij is niet helemaal winterhard dus ik ben benieuwd of ik hem over kan houden, hij staat in een pot. De andere bloem is een Geranium.

Log10-8-08-1.jpg picture by AHMP

Log10-8-08-2.jpg picture by AHMP

Posted augustus 10, 2008 by Ank Pot in Bloemen, Tuin

Tagged with ,

12 responses to “Zuidenwindlelie en Geranium

Subscribe to comments with RSS.

  1. Twee mooie foto’s. De bloemen komen zeer goed uit op de foto.

  2. Prachtig zijn ze! Ja, dat is altijd wel spannend of de plantjes het zullen overleven, ik heb ook wat van die ‘moeilijke gevallen’.

  3. Ook hier had ik heel wat bij te lezen en
    ik heb genoten van jouw foto’s.
    Je hebt hele mooie portretjes gemaakt intussen
    van zowel mensen als koeien.
    De zuidewindlelies zijn erg mooi en
    volgens mij zijn het bolletjes,
    die je zo over kunt houden.

  4. Vind hem wel heel mooi de zuidewindlelie.
    Je zou ze binnen kunnen laten overwinteren misschien of als het knollen zijn eruit halen.
    Gaat hier ook vaak fout, of ik vergeet ze , de dalhia’s bv 😦
    Gezellige dag verder .
    Weer geen weer vandaag 😦

  5. Ik had dit jaar voor het eerst wat bollen zuidenwindlelies geplant. Ze vielen me wat tegen. Dit in tegenstelling tot jouw foto’s. Daarop lijken het ineens weer prachtige bloemen.

  6. Alweer twee pareltjes.

  7. Bloemen uit eigen tuin zijn
    (misschien gevoelsmatig?)
    veel mooier dan bloemen gekocht in
    de duurste bloemenzaak.

  8. 2 Schitterende foto’s Ank, van wonderschone bloemen.
    Heel mooi uitkomend met deze donkere achtergrond.
    Die zuidewindlelie is me niet bekend, maar wat een plaatje!!
    Fijne dag nog..

    Groetjes Sien
    ( ik had voor die ene euro meer toch maar weer een staalborstel MET steel gekocht :)) )

  9. Twee mooie bloemen
    prachtig gefotografeerd.
    Gr.
    P-TER

  10. Wowwwww mooie kiekjes met die donkerachtergrond.
    De zuidewindlellei heb je mooi gekiekt, mijn vader kocht de bolletjes elk jaar weer nieuw.
    Ik weet niet of je ze kunt overwinteren, ze gebruikten hem als snijbloem.
    Heerlijke zonnige kiekjes en super scherp.
    BEAUTY’S!!!!!!!!!!!

  11. Goh wat leuk om hier de zuidenwindlelie weer te zien. Op 23 mei onder de categorie bloemen had ik daar een hele serie van gemaakt op m’n log. Je hebt hem aardig neergezet.
    Bep

  12. Ik heb nog wel een plekkie in de kas hoor, voor warmteminners…. 🙂 Die Franse Geraniums, die zijn zo mooi! En de Zuidenwindelelie een plaatje!

Geef een reactie

