Passiflora kunst   14 comments

De Passiebloem in mijn tuin bloeit nog volop en heeft zowaar ook een paar vruchten maar die kun je beter en mooier bewonderen op de site van Jan daarom heb ik er maar 1 foto van geplaatst. De andere foto’s zijn van de prachtige kunstwerkjes die de “tentakels” van deze plant maken.

Log22-10-08-1.jpg picture by AHMP

Log22-10-08-2.jpg picture by AHMP

Log22-10-08-3.jpg picture by AHMP

Log22-10-08-4.jpg picture by AHMP

Log22-10-08-5.jpg picture by AHMP

Posted oktober 22, 2008 by Ank Pot in Bloemen, Tuin

Tagged with ,

14 responses to “Passiflora kunst

Subscribe to comments with RSS.

  1. Goede morgen Ank
    Nou, ze zijn wel geslaagt hoor.
    En adt zo maar in je tuin, prachtig.
    Groetjes
    Fred

  2. Jaaa, dat is gewoon kunst, die kurkentrekkers!

  3. wat een grappige vormen, mooi!

  4. Dit is inderdaad kunst. Puur natuur én van de fotografe.
    Mooi in beeld…..en prachtige achtergronden.
    Het aantal bloemen wordt nu wel veel minder hoor, maar wel net zo mooi, gelukkig.
    Gr Jan W
    NB: en natuurlijk bedankt voor je link naar mijn Passievruchtenfoto’s.

  5. Tis niet te geloven! Ik heb gisteren nog geprobeerd die krullen van de wilde passie hier op de foto te zetten,
    toen er ineens een stortbui kwam … en nu zie ik ze hier! :)) Het moet toch echt familie zijn, want de
    vruchtjes en de bloemetjes zien er nagenoeg hetzelfde uit. Zodra de zon niet meer op de bloem schijnt, gaat
    hij meteen dicht. Is dat bij deze ook? Mooie serie Ans en het blijven zo’n schitterende kunstwerkjes om op
    de foto te zetten.

  6. Geweldig wat een kunststukjes Ank.
    Het zijn net veertjes, die zouden goed onder mijn fietszadel kunnen zitten! :))
    En de laatste foto is ook schitterend!!
    Fijne dag vandaag..

    Groetjes Sien

  7. Ik vind de vruchten toch zo bijzonder, maar ook zijn
    krulletjes mogen er zijn.

  8. Prachtige plaatjes Ank, morgen heb ik ook zo’n kruk op mijn log!!

  9. Heel mooi, ik heb hem ook nog volop in de knop, maar helaas geen vruchten.
    heb de plant pas sinds dit jaar in de tuin, maar is goed aangeslagen, vind ze super…je foto’s ook.
    Ga eens ff bij Jan kijken.
    gezellige avond en groetjes.

  10. Mooi zo, die laatste foto.
    Bloem en vrucht prachtig samen gevangen.

    Toppie, Dinie

  11. mooi, vooral de onderste!

  12. SCHITTEREND Ank !!
    Ga komt voorjaar ook een passie kopen… ;-)))))
    Lieve knufff groetjes van Anna

  13. Dit is een van mijn favoriete bloemen aller tijden.
    Mijn ouders hadden er vroeger zo eentje bij de achterdeur van mijn ouderlijk huis. Ik vond het als kind al een wonder van een bloem.
    Het zijn prachtige foto’s die je ervan hebt gemaakt.

  14. Hallo Ank,

    Ik ben er net bij toeval achter gekomen waardoor jij de foto’s op mijn site pas ziet als je doorscrollt. Ik zat net via het kantoorsysteem van mijn werkgever op een verouderde versie van Explorer (IE5) mijn site te bekijken en daar ziet alles er totaal verkeerd uit, ook de opmaak. Kan het zijn dat jij ook een oude versie van IE gebruikt? Ik test mijn sites altijd in alle besturingssystemen en zoveel mogelijk browsers, maar ga er daarbij vanuit dat iedereen steeds de nieuwe versies download zodra die beschikbaar zijn. Het is gratis en er gaat een wereld voor je open als je ziet wat voor veranderingen/verbeteringen er dan doorgevoerd zijn. IE7 is al geruime tijd beschikbaar, hopelijk kun je er wat mee.

    Groetjes, Franka

Geef een reactie

