Lampion   15 comments

Voor de broodnodige variatie heb ik vandaag eens iets heel anders. Ik heb de Powershot weer ter hand genomen en wat macro’s gemaakt.

Log21-11-08-1.jpg picture by Knatop

Log21-11-08-2.jpg picture by Knatop

Log21-11-08-3.jpg picture by Knatop

Posted november 21, 2008 by Ank Pot in Bloemen

Tagged with , ,

15 responses to “Lampion

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het bloed kruipt waar ’t niet gaan kan! Wat een schitterend foto’s Ank, vooral de kleuren in de eerste twee
    zijn mooi rijk en het doorkijkje naar het vruchtje tussen die geweldige structuur van het lampionnetje is
    geweldig! Fijn weekend!

  2. Ik leg net de gedroogde lampionnetjen en zonnebloemen in een schaaltje voor op tafel!
    Heb wat zaadjes bewaard voor in de grond, als het maar niet gaat woekeren…
    Wat zijn ze leuk, deze opnames Ank!
    De bovenste steekt er een beetje bovenuit, door de mooie spiegeling.
    Heel leuk bedacht..
    Fijne dag nog.

    Groetjes Sien

  3. Mooi !!!
    Was ook mijn idee, had ze vorig jaar ook zo bij iemand gezien.
    heb ze niet in de tuin, maar eentje gevonden, maar die is nog niet in die staat.
    Dat het een geraamte is 😉
    Vind ze schitterend.
    Gezellig weekend en groeten…en maar wachten op sneeuw 😉

  4. Top, dit lijken wel werkstukken van een zilversmid! Zo fijn, zo breekbaar, zo mooi….
    Je foto’s zijn alledrie top, mede door het verschil in scherptediepte. Maar nr 3 is voor mij nr 1.
    Gr Jan W

  5. heel mooi ,ank!
    ik ga voor foto 2
    vanwege de mooie warme kleur
    groetjes , joek

  6. Ik vind de lampionnetjes zo mooi.
    Maar heb er nog nooit een in het eggie gezien.

  7. Stunning capture there. You have some great shots

  8. Jee…wat prachtig Ank!!
    Ik heb nog nooit zo’n skeletje van de lampion gezien…erg fraai zo met dat besje erin!
    Het lijkt inderdaad wel van goud:-)

  9. Had ik misschien toch een powershot moeten kopen?????????????
    Jeetje Ank….wat mooi :0)
    Ik vind het licht op de eerste twee foto’s het mooist.
    OT: Je raadt het nooit…de eerste foto, die ik met de nieuwe camera gemaakt heb is van Mieke en Chris.
    Ik ben vanmiddag naar Beus gereden, omdat ze daar kwamen koffie drinken. Was hardstikke gezellig joh…..

  10. Drie prachtige macro’s ! ! !
    toch kies ik de eerste uit,
    vanwege de weerspiegeling.
    Fijn weekend.
    Gr.
    P-TER

  11. Wat een geweldig gezicht om het vruchtje tussen het geraamte door te zien.
    Mooie foto’s.

    Fijn weekend,
    Dinie

  12. Inderdaad van verandering gesproken…
    Zeer artistiek!

  13. Oe! Mooi gedaan! Net een kerstkaart!

  14. Ze zijn prachtig Ank- kan niet eens kiezen welke de mooiste is….:-)

  15. Je bovenste 2 foto`s zijn prachtig…zo mooi en teer
    Dag

Geef een reactie

