Ineengestrengeld…..   19 comments

Gisteren ben ik naar Urk geweest of liever gezegd op Urk zoals ze daar zeggen. Opvallend in de haven waren voor mij de touwen en de manier waarop ze samengevoegd waren tot één sterk geheel.

Log2-3-09-1a.jpg picture by Ankpot

Log2-3-09-2a.jpg picture by Ankpot

Log2-3-09-3a.jpg picture by Ankpot

Log2-3-09-4a.jpg picture by Ankpot

Log2-3-09-5a.jpg picture by Ankpot

Posted maart 2, 2009 by Ank Pot in Aan de kust, Diversen

Tagged with

19 responses to “Ineengestrengeld…..

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat heb je heel mooi vastgelegd,
    De één na laatste is een prachtfoto maar
    ook de anderen is niks mis mee.

  2. Mooi al die verschillende knopen!

  3. Wat een eenvoudig touw al niet kan doen. Prachtige details en kleuren.

  4. Nja, aan die eerste drie zou ik toch niet gaan bungyjumpen. Aan die andere trouwens ook niet 🙂 Prachtige foto’s. Ik hou van dit soort stillevens. Mooi in beeld gebracht

  5. Mooie stillevens van deze verweerde touwen, vooral de twee laatste … de ene mooi afstekend tegen de
    bladderende blauwe verf en de laatste omgeven door het warme hout. Wat zo’n haven toch mooie sfeerbeelden
    kan opleveren!

  6. Vakmanschap is meesterschap, dat geldt voor foto’s maar ook voor touwen!!
    Gr Jan W

  7. Ah- wat een schitterende foto’s van touwen.trossen en ‘vlechten’…:-)

  8. Hoe zeg je dat ook al weer ?…Kan er geen touw aan vast knopen !!
    Bij jou dus duidelijk wel :))
    Mooie macro`s
    Dag
    Nieuwe foto links ?
    Leuk

  9. heerlijk sfeertje 🙂
    Urk is schitterend
    daar raak je nooit uitgekeken

  10. Touwen die afgezien en geleefd hebben!
    Je brengt het op een prachtige manier,
    met telkens een mooie macro!
    Gr.
    P-TER

  11. Prachtige foto’s Ank!
    Ben je er zwaar gristelijk vandaan gekomen? 😉
    groetjes,
    Elmar

  12. Op Urk geweest, ik vorig jaar en heb 2 foto’s klaarstaan voor morgen 😉
    Ik heb dit soort foto’s nooit gemaakt en vind het als ik het zie bij anderen altijd mooi om te zien.
    Vind de voorlaatste heel mooi, ook qua kleur.
    Leuke foto heb je van jezelf geplaatst, ziet er goedlachs uit 😉
    Gezellig !
    Groetjes.

  13. Je hebt een leuk onderwerp gevonden om te fotograferen. Ik vind vooral de eerste erg goed!! Ook een hip blauw kleurtje.

  14. Wat symbolisch allemaal, Ank…het lijkt het leven zelf wel *lol*
    Die eerste lijkt wat rafelig, maar in werkelijkheid is-ie beresterk, denk ik.
    Bij de derde heb ik zo mijn twijfels…een beetje versleten misschien, maar fotografisch een topper!!!
    Ook ik “val” helemaal voor de één na laatste…komt vast door die prachtige verschillende blauwe kleuren en de roestige ondergrond.
    OT ’t Was gezellig vanmiddag :-))
    Ik viel trouwens bij Jeroen met m’n neus in de bo…uhh..de macaroni *lol*
    Ik wens je een goede nachtrust straks….
    Groetjess..Ria.

  15. Ik vind vooral de eerste erg mooi met die blauwe achtergrond en de nieuwe foto linksboven is ook geslaagd.

  16. Het zijn en blijven kunstwerken.
    Dit gedraaide touw is prachtig.

  17. Touwslager, wat een beroep he? Ik vind vooral de onderste twee foto’s heel mooi!

  18. Weeral een paar kunstwerkjes! Mijn favorieten zijn de tweede en derde opname, vooral omdat er niet meer opstaat dan nodig en het onderwerp mooi afsteekt tegen de onscherpe achtergrond. Mooi werk Ank!

  19. Geweldige detailfoto’s Ank.

Geef een reactie

