De Horte   19 comments

Vandaag wandelen we een stukje verder op langoed De Horte……..

Geplaatstapril 28, 2009 doorAnk Pot inBossen, Bossen Dalfsen

19 Reacties op “De Horte

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Dat lijkt me een mooi, oud landgoed. Wat is alles toch weer fantastisch groen! En lekker wandelweer, wat wil een mens nog meer?

  2. Je was dus ‘de hort op’ 🙂 Mooie serie met die prachtige lanen, vooral die met de rode blaadjes aan de linkerkant
    is erg mooi en de detailopnames mogen er ook weer zijn.

  3. Ik heb er ook wel es gewandeld, mooi daar, de foto van dat laantje met rood blad vooraan vind ik de mooiste!

  4. Je hebt oog voor detail. Mooie serie.

  5. De horte is een heel mooi landgoed zo te zien.
    Vooal in het voorjaar met de frisse kleuren
    is het zeker een bezoek waard.
    Jouw foto’s zijn weer de moeite van het bekijken waard.

  6. Zojuist de foto’s van deze wandeling van Ria bekeken en toen zag ik ook jouw reactie. Leuk om van 2 verschillende fotografen de foto’s te zien. Lijkt me daar heel mooi om te fotograferen en heerlijk te wandelen. Vind jouw foto’s heel erg mooi. Kom nog wel eens kijken. Groetjes

  7. Hoe is het nou met je camera afgelopen? Heb je die alweer terug?

  8. Mooie omgeving. De eerste foto van de rij bomen vind ik prachtig, geeft een mooie diepte!

  9. Petje af, Ank. Niet alleen voor/door de paardeboem, maar ook voor de varen en de lanen.
    En…. er is geen koe zo bont of er zit wel een vlekje aan (de staart). Mooie serie.
    Gr Jan W

  10. Mooie omgeving Ank.
    En prachtige foto’s een super serie.
    Lekker speels de hek foto, en de bomenrij geeft een prachtige diepte!
    De beuk is schitterend, onze favoriete boom.
    Het was weer een leuke wandeling denk ik zo 🙂
    Fijne dag nog
    Groetjes Sien

  11. Ank als ik deze foto’s zie krijg ik vakantie-kriebels want wij zij hier een paar jaar geleden geweest en hebben genoten van de omgeving.

    Gr. Frans

  12. Mooie serie.
    Heerlijk wandeling geweest, alles weer fris groen. Mooi hek altijd benieuwd wat er achter zit.
    Ben er ooit wel eens door gefietst, mooie omgeving daar in Dalfsen.
    groetjes en gezellige avond.

  13. Mooie foto’s Ank! Ik vind het een mooi landgoed, wij komen er ook regelmatig.
    Groetjes en fijne avond!

  14. Hallo Ank
    Nou ze zijn weer prachtig hoor.
    Gr,
    Fred

  15. De derde foto is prachtig waar het beukenlaantje overgaat in een natuurlijker pad, iets wat extra geaccentureerd wordt door de rode beukenblaadjes.
    Het hek blijft mooi! ( ik zag het al bij Ria)
    groetjes,
    Elmar

  16. Beide series geven heel mooi het sfeertje weer, wat je bij een landgoed verwacht tot en met de beukenlaan en de betonnen, bewerkte paal bij de ingang. Rustgevend

  17. Mooi Ank daar mag je mij
    ook rustig eens mee naar
    toe nemen : -))

    Prachtige foto’s!!
    Fijne avond,
    beuzeblaadje

  18. Heerlijk om daar rond te dwalen Ank. Mooie foto’s!

  19. Geweldig, wat een prachtige foto’s.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.