Zandsculpturen Garderen, deel 2   15 comments

We gaan verder met de zandsculpturen die geïnspireerd zijn op de Gelderse kastelen.

We continue with the sandsculptures, inspired by the castles of the province of Gelderland.

Log18-6-09-1.jpg picture by Ankpot

Log18-6-09-2.jpg picture by Ankpot

Log18-6-09-3.jpg picture by Ankpot

Log18-6-09-4.jpg picture by Ankpot

Log18-6-09-5.jpg picture by Ankpot

Log18-6-09-6.jpg picture by Ankpot

Log18-6-09-7.jpg picture by Ankpot

Posted juni 18, 2009 by Ank Pot in Diversen, Evenementen

Tagged with

15 responses to “Zandsculpturen Garderen, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ongelooflijk … wat mooi Ank! Eigenlijk heel erg jammer dat dit soort kunst vergankelijk is. Enige idee hoelang
    dit blijft staan zonder dat er een enorme hoosbui overheen komt?

    @Ank zegt: De expositie is nog tot half oktober en staat al meer dan een maand dus er is al heel wat noodweer overheen gekomen. Er waren een paar kleine beschadigingen te constateren. Het zand is heel hard aangestampt en van een speciale geselecteerde structuur.

  2. Het zal toch niet na één regenbui helemaal weggespoeld zijn…ik eet wel dat ze er speciaal zand voor gebruiken. Echt heel knap gemaakt.

  3. Hallo Ank
    Nou ik vind het een kunst en wat zal dat een werk zijn om het te maken.
    Mooie fotoserie.
    Groetjes
    Fred

  4. Wat een mooie kunst! Geweldig hoor.
    Jammer dat het maar tijdelijk is.
    Een mooie dag toegewenst.

    Groetjes van Marjan.

  5. Wat een kunst is dit! Prachtig om te zien, net als de ijssculpturen zo schitterend uitgebeeld.
    De honden vind ik zoooo leuk!

  6. mooie series weer, prachtig hoe ze dat kunnen maken!

  7. Het is inderdaad onvoorstelbaar, dat alle figuren nog zo scherp uitgebeeld zijn.
    Ik was er al weer anderhalve maand geleden, maar het is nog even mooi.
    Foto 5, de detailfoto van de krantenjuffrouw, vind ik helemaal TOP!!!
    OT Jij was er al weer vroeg bij en nu al wéér druk aan het fotograferen.
    Weer eens wat anders als zandsculpturen en dieren hè?
    Ik heb net pas een log geplaatst…mijn ogen wilden gisteravond niet meer meewerken *lol*
    Ik had trouwens TWEE omleidingen gisteravond!!!! Wegens een Motortoertocht en opgebroken weg….
    En een alternatief aangeven is er tegenwoordig niet meer bij :(( Pats..boem!!…sta je ineens voor een afzetting en zoek het dan maar uit…Of mijn ogen moeten zo slecht geweest zijn, dat ik het niet meer gezien heb ;))
    Doe je verder kalm aan vandaag, want jij zult nu zo onderhand wel op je tandvlees lopen (al geen armen en benen meer…*lol* ) Nog bedankt voor de gezellige dag!!!
    Groetjessss..Ria.

  8. Jeetje, wat waanzinnig mooi. Dat Everzwijn, wow!

  9. Goh wat een kunstwerken weer! Prachtig gewoon!
    Fijne dag hoor

  10. Prachtige serie!! Gr Jan W

  11. Mooi !!! En leuk dat je ook mensen op de achtergrond hebt staan, ik had niet goed het idee hoe groot de sculpturen zijn.
    de een is nog mooier dan de andere.
    Gelderse kastelen, ben benieuwd of het kasteel van Wijchen er ook bij staat.
    Is een mooi kasteel.
    groetjes en gezellige avond.

  12. mooie serie meis !!
    ik mag het ook graag zien ..zo
    kunstig allemaal , en ja is een speciale mix
    zodat het vele malen langer blijft staan
    als gewoon zand , dit zand is véél fijner ..

  13. weer een hele mooie serie

  14. Prachtig Ank!
    Mooi gefotografeerd deze kunstwerkjes!
    groetjes,
    Elmar

  15. Verbaas mij erover dat zoiets moois en fijn ook bij regen blijft staan.
    Foto 4 is prachtig en wat zie je veel…stedds meer !

Geef een reactie

