Zandsculpturen Garderen, deel 3   14 comments

Laatste deel van de zandsculpturen, er ‘liggen’ al weer zoveel andere foto’s te wachten….

Last part of the sandsculptures, there are ‘waiting’ so many other pictures already….

Log19-6-09-1.jpg picture by Ankpot

Log19-6-09-2.jpg picture by Ankpot

Log19-6-09-3.jpg picture by Ankpot

Log19-6-09-4.jpg picture by Ankpot

Log19-6-09-5.jpg picture by Ankpot

Log19-6-09-6.jpg picture by Ankpot

Posted juni 19, 2009 by Ank Pot in Diversen, Evenementen

Tagged with

14 responses to “Zandsculpturen Garderen, deel 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hallo Ank
    Dit is genieten, TOP.
    Groetjes
    Fred

  2. Ik zit weer vol bewondering en verbazing te kijken! Nog bedankt voor de uitleg over de sculpturen, ongelooflijk
    dat dit tot oktober blijft bestaan. De aandacht voor details is weer schitterend en je hebt er een mooie
    serie van gemaakt. Fijn weekend Ank!

  3. Ik blijf het zo knap vinden, hè….zelfs de tranen bij het meisje zijn nog steeds zichtbaar.
    Ook de ontwerpen…schitterend, zoals alles in elkaar overloopt. Je hebt het ook mooi gepresenteerd met de inzetjes.
    Is toch wat, hè??…zoveel foto’s, die in de wachtrij staan….
    @ Met mijn ogen gaat het weer prima ;))
    Fijne dag.
    Groetjessss..Ria.

  4. @Het fractaliusfilter toegepast en daarna de dekking van die laag verminderd, zodat het effect niet te erg opvalt 😉

  5. Waaauw…zelfs met tranen :))
    Maar wat een werk…poeh…
    Mooi om te zien en komen nu de dieren uit Emmen ?
    Dag en fijn weekend

  6. Prachtige zandsculpturen en evenzo mooie foto’s. Weer anders als de ijssculpturen, het zijn wel kunstenaars die dat maken, zeg.

    groeten Janny

  7. Wat een bouwwerken, imponerend zeg,
    prettig weekend

  8. Ik heb genoten van je reportage, prachtige zandsculpturen!

  9. is weer een superserie ..
    mag het toch zo graag zien dat
    gemodelleer in zand..
    wat lees ik de dierentuin ??
    hihihihi
    heb de knuppel al in’t hoenderhok
    ge…. maar hoor niets 😉
    ben benieuwd naar de serie ..
    fijn weekend meis ..begon hier
    al goed , alle buien die der
    waren vielen me op de kop ….

  10. Het was een prachtige serie Ank.
    Nu weet ik zeker dat ik er een keer naar toe ‘moet.’
    Heb een heerlijk weekend. Gr Jan W

  11. Mooi al die kunstwerken…misschien dat we toch ook wel een keer gaan.
    Vind het prachtig gemaakt en mooi op de foto gezet.
    Lekker als je zoveel foto’s hebt, ik moet er echt weer eens op uit 😉
    Gezellig weekenmd en groetjes.

  12. Het lijkt ook net echt. De eerste foto heeft zo’n leuk standpunt.

  13. Wat een kunstwerkjes zeg…poeh! Mooie serie.
    groetjes, Lia
    OT: ik loop wel heel wat logjes achter, maar dat komt allemaal nog wel:-)

  14. In een woord SCHITTEREND!!!!!!! prachtige kunstwerken, en dat zet jij wel heeeeel mooi op de foto! gr. Diny

Geef een reactie

