NB 430 Caballo as de Oros, deel 2   13 comments

Vandaag begin ik met foto’s gemaakt door de scheepswerf De Hoop Foxhol waar dit schip is gebouwd. De foto’s zijn een dag na ons bezoek gemaakt en laten het schip op zee zien. Voor de rest weer foto’s van allerlei zaken die ik zoal tegenkwam. Morgen gaan we het schip van binnen bekijken.

Today I start with pictures taken by the shipyard De Hoop Foxhol that has built this vessel. The pictures were taken a day after our visit and show the vessel on the sea. Furtheron pictures I have taken of all kinds of stuff I saw on the ship. Tomorrow we go inside.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

En dan nog even dit: van Ria kreeg ik deze award wat ik heel lief vind maar ik heb een vreselijke hekel aan dit soort doorgeef-acties (en dat weet ze ook hoor) en dus geef ik hem niet aan 2 speciale vrienden/vriendinnen maar aan jullie allemaal want ieder op zijn eigen nmanier hoort bij mijn “Circle of Friends” en daar dank ik jullie hartelijk voor want het is een geweldig gevoel om door het webloggen zoveel mensen te leren kennen, de award is voor jullie allemaal:

Photobucket

Posted oktober 14, 2009 by Ank Pot in Aan de kust, Diversen

Tagged with

13 responses to “NB 430 Caballo as de Oros, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jullie hadden een nachtje over moeten blijven, joh…dan had er misschien nog een boottochtje in gezeten, hahaha…
    Mooie details weer…
    Er spingen voor mij twee foto’s uit…jouw tweede foto met de touwen en het doorkijkje..goed gevonden!! en de voorlaatste met de buizen..heel mooi standpunt!!!
    Jij staat er zelf ook goed op…leuke jas, trouwens :))
    Je hebt het mooi opgelost met de award :)) Ik had trouwens niet anders van je verwacht *knipoog*
    OT Bij jullie ook witte daken van de vorst??
    Ik werd wakker, doordat een buurman z’n autoruiten stond te krabben….pfff…en ik heb een log klaarstaan, waarin het nog volop zomer is!!!
    Ik ben gisteren weer even wezen fliepsen bij de Ulebelt, je weet wel..de tuinen, waar ik een paar weken geleden met jou ook was.
    Het was er nog schitterend! Bloemen, vlinders, insecten…volop zomer!!!
    Maak er een fijne dag van.
    Groetjess..Ria.

  2. Oei…die foto’s “spingen” niet, maar “springen” wél…:((

  3. Wat hebben we een mazzel gehad hè.
    Ben benieuwd wat we de volgende keer gaan meemaken(lol).
    Heb je het blikje cola al op? hahahaha.
    Mooie serie meis!

  4. Mooie serie weer, maar was het niet koud en druilerig ?
    Buizen zijn prachtig, maar als je die o.o.b. had gedaan, waren ze nog meer tot hun recht gekomen :))

    @ Ha ha wat zal jij mij verfoeterd hebben…
    Maar een `vriend`elijk geintje moet kunnen !!

  5. Leuk al die onderdelen van zo,n schip,
    maar jij staat er ok lekker vrolijk bij hoor 🙂

  6. mooie foto’s van dze boot of moet ik schip zeggen?
    was ff de kluts kwijt toen ik jou op de foto zag en de naam Gerda Bakker zag staan, dacht ff “maar ze heet toch Ank” ;)) ja na nog een keertje kijken was ik weer op het rechte pad, natuurlijk heet ze Ank, maar die foto is door Gerda gemaakt, tja niet goed geslapen denk ik ;))))maar komt goed hoor.

    Bedankt voor je award, gelukkig ben ik niet de enige die een hekel aan doorgeef mails etc heb, zie dat jij er ook niet echt van gecharmeerd bent, maar desondanks toch bedankt voor de geste van de award en nu hoef ik hem niet door te geven ;))

    fijne dag,

  7. zooooo, dat ziet er groots en heel spiksplinternieuw uit allemaal. Wat valt er veel te zien op en rondom zo’n schip he ? dat levert hele mooie plaatjes op, Ank

  8. Mooie foto’s !!
    Je staat er weer te stralen, zou ik ook doen op zo’n boot.
    Vind de foto van de zilveren haak en de laatste heel mooi.
    Wat me opvalt dat je altijd de camera zo los in de hand hebt, nooit bang dat je hem laat vallen ?
    Ik heb hem altijd om mijn nek, voor het geval dat….
    Maar das een gewoonte natuurlijk, zou ik het een keer vergeten dan valt hij wel natuurlijk.
    Moet er niet aan denken.
    Bedankt voor de Award, je hebt gelijk, had het ook zo gedaan.
    Maar wel heel lief van Ria natuurlijk.
    Groetjes.

  9. Hou ook niet van die doorgeef brieven, mails, e.d. Krijg ze ook nog wel eens, maar jammer dan stranden ze bij mij. Je hebt het zo leuk opgelost!
    Maar wat een mooi schip en allemaal nog zo lekker nieuw. En voor een modern schip is het een mooi exemplaar, want tegenwoordig bouwen ze vergeleken met vroeger van die kale saaie exemplaren, net varende blokkendozen. Maar deze heeft wel wat!
    Groetjes

  10. Wat een prachtige serie weer, mooie detals en inderdaad een mooi doorkijkje.
    Je hebt je weer helemaal kunnen uitleven daar.
    Wat de Award betreft ben ik het helemaal met je eens.
    Gr Jan W

  11. Mooie serie laat je hier zien, met mooie details.
    De koperen kraan met de witte achtergrond,
    en de laatste kiek zijn beauty’s!!!!!
    Ik heb je net ook nog gezien op Ria haar log,
    en moest zo lagen hoe Beuze er bij stond *LOL*
    Koester deze vriendschap meid, dit is goud waard.
    Leuk hoe je dit hebt opgelost voel me zeer vereerd hihihi

    Groetjes,
    Anneke

  12. Het is echt een prachtig schip en dat rood blijft overal terug komen ( trap).
    Het staat je wel hoor op zo’n schip. Een echte reporter zo met je cameratas.
    Groetjes Olga

  13. Leuke serie Ank!
    Heb jij je visitekaartje nog afgegeven aan die heren?
    Die zullen volgens mij versteld staan van deze foto’s!
    Leuke foto ook van jezelf!
    Maar ja, als je leuk bent kun je ook alleen maar leuk
    op de foto komen he?

    Ik ga snel verder want zoals haast altijd
    loop ik weer eens achter…..

Geef een reactie

