Boswandeling Dalfsen   10 comments

Vorige week vrijdag heb ik met nicht J. een heerlijke boswandeling gemaakt in de buurt van Dalfsen. Er waren veel verschillende soorten paddestoelen te vinden.

Last friday I went for a walk in the woods near Dalfsen together with niece J. There were many different sorts of mushrooms.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Posted oktober 17, 2009 by Ank Pot in Bossen, Bossen Dalfsen, Paddestoelen

10 responses to “Boswandeling Dalfsen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Haha…bij het zien van je waterspiegelingen heb ik besloten
    om toch maar even mijn wandelschoenen in te pakken voor vandaag :)))))
    Wat een prachtige blauwe paddenstoelen, zeg. Er zitten zelfs nog stipjes aan de randen!!!
    Het rijtje knotwilgen is ook mooi, maar ik ga vandaag helemaal voor het paadje tussen de paaltjes door…Dat vind ik echt een schitterende opname :))
    Wat zulln we vandaag allemaal weer in het bos ontdekken???
    Tot straks!!!

  2. Een prachtig bos daar in de buurt van Dalfsen. Maar dat ligt ook in een mooie streek. En wat veel paddenstoelen en nog aparte ook. Dit jaar is het hier in het bos heel minnetjes. Geen rood met witte stippen of zo. Alleen wat kleintjes die rondom of op stronken zitten.
    Denk dat jullie genoeg moois vandaag ontdekken. Prachtige wolkenluchten en met een beetje geluk houden jullie het droog!
    Groetjes

  3. Een mooie foto-oogst! Zo veel verschillende paddootjes ook – die blauwe met dat geschubde randje vind ik heel bijzonder!

  4. weer heerlijk meegesmuld van jouw kleurige paddo’s, Ank

  5. Een mooie kleurrijke verzameling paddo’s!

  6. Wat een mooie paddestoelen Ank! Vooral die blauwgroene! Ik heb mijn paddestoelenboek er even bij gehad en het lijkt mij de echte kopergroenzwam:-) Die heb ik helaas nog nooit gezien, dus ben stiekem wel een beetje jaloers op je:-)
    Fijn weekend verder!

  7. Ank dat is weer puur genieten, de ene foto nog mooier dan de ander.

    gr. Truus

  8. Je laat de herfst hier op een wonderlijke wijze zien Ank!
    Gr.
    P-TER

  9. Vooral de laatste is een pareltje Ank! Mooie Dof e prachtige zachte herfstkleuren.

  10. Het is echt tijd voor boswandelingen. Prachtig die spiegeling op het water en de paddestoelen.
    Groetjes Olga

Geef een reactie

