Wenteltrap   11 comments

Deze zeer oude wenteltrap heb ik in het stedelijk museum gefotografeerd.

These very old winding stairs I have photographed in the museum.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Posted december 4, 2009 by Ank Pot in Mooi Zwolle, Museum

Tagged with

11 responses to “Wenteltrap

Subscribe to comments with RSS.

  1. Op de bovenste foto heb je hem
    vanuit een mooie positie gefotografeerd.
    Op de onderste valt de oudheid
    duidelijk af te lezen.
    Fijn weekend gewenst!

  2. Bij de bovenste foto zag ik niet dat het een wenteltrap was.
    Knap genomen, erg leuk.

    Fijn weekend.Annelies.H.

  3. Ze zijn goed gelukt Ank.
    Ik vind foto 3 het mooist en bij de laatste foto zie je toch wel goed,
    dat de tand des tijds zijn sporen nagelaten heeft op de pilaar en de treden.
    Tot morgen…ik neem de trein van 7.50 uur vanuit Deventer en zie je dan in Zwolle.
    Groetjesss..Ria.

  4. Zo’n trap zoek ik nog steeds! Prachtige serie Ank, het lijkt net ’t binnenste van een slakkenhuis
    of een paddenstoel in de derde foto 😉 Fijn weekend Ank!

  5. Mooi, lijkt wel een slakkenhuisjeinterieur in `t groot !

  6. Tja…over een slakkenhuis zal ik het dan maar niet meer hebben….
    Originele standpunten hoor, kreeg je geen last van je nek??
    De laatste foto vind ik het mooist. Heb een fijn weekend. Gr Jan W

  7. Hier in het kasteel is ook zo’n trap.
    Ik heb steeds weer bewondering voor de makers!

  8. Mooi !!!!
    Ben je ook naar boven geweest, weet niet hoeveel tredes het waren.
    De tand des tijd heeft er aan geknaagd.
    groetjes.

  9. Dit heb je erg mooi gedaan, Ank.
    Ik vind foto 2en 3 iets speciaals hebben.

    gr. Truus

  10. deze composities zijn geweldig Ank !

  11. Heel mooi Ank! Vind van de derde foto het standpunt erg mooi. En de laatste is ook echt prachtig!
    Goed weekend!

Geef een reactie

