Spiegeltje, spiegeltje aan de wand…   10 comments

In het museum hingen diverse spiegels en het was soms een hele uitdaging om een foto van de spiegeling te maken zonder er zelf bij op te komen……

In the museum were hanging several mirrors and sometimes it was quite a challenge to make a picture without myself on it……

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Posted december 5, 2009 by Ank Pot in Mooi Zwolle, Museum

Tagged with

10 responses to “Spiegeltje, spiegeltje aan de wand…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ze zijn niet mijn smaak.
    Maar het glas is wel mooi schoon.
    Of ligt dat aan je lens? LOL!

  2. Oh ja, het ging ook niet over de spiegels he?
    Maar om het fotograferen van deze dingen.
    Nou dat is je dan goed gelukt!
    Niemand te zijn in da spiegel.
    Of heb je misschien gefotoshopt? Weer LOL!!!!

  3. De spiegels staan er allemaal knap op,
    maar de weerspiegeling in foto 2 is helemaal af. Top!!
    Gr Jan W

  4. ik vind ze prachtig. ze passen natuurlijk ook heel goed in die omgeving.

  5. wauw mooi hoor, wens je verder een heerlijk sinterklaasfeest toe, met of zonder pakjes, wij dit jaar zonder, we doen kleine pakjes met kerst!
    Fijn weekend!!
    Vorige series waren ook weer van een heel hoog Ank nivau!!

  6. Niet echt mijn smaak, houdt niet van dat krullerig gedoe;-) maar je foto’s zijn goed gelukt, knap gedaan!
    groetjessss

  7. Ik zou ze niet in huis willen maar vind ze wel heel mooi de lijsten, ligt er maar net aan waar ze hangen.
    Knap gefotografeerd, weet niet hoe je het gedaan hebt, maar heb je wel eens meer gezien in allerlei bochten om een foto te maken ;-))))
    Grapje hoor !
    Vind het mooi gedaan.

    O.T Weet niet wanneer je naar China Light Festival gaat, ik was er al om 5 uur en om 7 uur werd het me toch druk, maar goed er mogen pas weer mensen in als er zoveel zijn uit gegaan.
    Echt supermooi.. de moeite waard, je brak wel bijna je benen over de statieven 🙂
    ik heb gewoon uit de hand gedaan 😉
    De jusite instellingen, was getipt 😉
    groetjes

  8. Je weet telkens een goede plaats uit te kiezen
    om deze mooie spiegels te fotograferen!
    Zo zien we iets prachtigs weerspiegelt.
    Knap Ank!
    Gr.
    P-TER

  9. Ze waren toch maar weer mooi gelukt, hè?
    Je hebt zelfs mij buiten beeld weten te houden *lol*
    OT Was weer een gezellig dagje :))
    Ik heb me toch nog in het regenpak moeten hijsen.
    De bui was helaas boven Deventer blijven hangen :((
    Slaap lekker 😉
    Groetjessss..Ria.

  10. Het zijn prachtige spiegels!
    Ik heb zelf een zelfde soort spiegel met facet geslepen glas.
    De lijst is door paters uit Roemenië in een klooster uit hout gesneden.
    Maar omdat de lijst veel aandacht vraagt moet hij in een rustige
    omgeving hangen.

Geef een reactie

