Zwolle in de sneeuw   16 comments

Ik onderbreek de reeks over het China Festival of Lights even voor wat sneeuwfoto’s die ik donderdag heb gemaakt in de binnenstad. Het sneeuwde toen heel hevig wat ook goed te zien is op sommige foto’s, de dames op stelten waren er ter gelegenheid van de lancering van het ‘Uitburo’.

I interrupt the series of the China Festival of Lights for some snowphoto’s I took last thursday in the innercity. The snowfall was quite heavy at the time as one can see on some of the pictures. The ladies on stilts were there for the launching of the ‘outbureau’.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Posted december 19, 2009 by Ank Pot in Kerst, Mooi Zwolle, Nederlandse steden, Sneeuw en ijs

16 responses to “Zwolle in de sneeuw

Subscribe to comments with RSS.

  1. Met al die sneeuw en dan ook nog op stelten lopen…ik moet er niet aan denken!!!
    Leuk, die midwinterhoornblazers in hun (te) nauwe jasjes :))
    En de foto daarna is werkelijk schitterend..een echt winters tafereel.
    Wat ziet het er allemaal mooi uit als er een laagje sneeuw ligt, hè?
    Hier is er geen sneeuw bijgekomen en voor vandaag hebben ze ook niets voorspeld,
    dus kunnen we ongehinderd fotograferen :)) We zullen ons wel af en toe op moeten warmen, want het is bitter koud!!
    Tot straks!!!

  2. Ank dit is genieten he, en de kerst word ook nog wit heerlijk.
    Ik ga morgen naar Den Haag duim je dat ik sneeuw krijg daar hahaha…
    Fijn weekend en geniet er van, lekker met je toestel op pad..

    Groetjes Coby

  3. Ha ank,
    ja net als jij ben ik dol op sneeuw! het zijn weer mooie sfeervolleplaatjes!

  4. en ik heb me gisteren heeerlijk uit mogen leven op een trouwreportage in de sneeuw, ik heb zo genoten 🙂

  5. Hallo
    Ze zijn weer prachtig hoor.
    Gr,
    Fred

  6. Een mooie stad lijkt me. En me die sneeuw wordt het wel heel sfeervol allemaal.

  7. Het doet heel koud aan, net zoals het vandaag was….Brr.
    Op stelten lopen zou ik met zon al niet durven maar in de sneeuw, knap hoor.
    Leuke foto !
    Mooie kerstsfeer, maar in Deventer zal het vandaag nog mooier zijn geweest, ben benieuwd naar de foto’s en of hte erg koud was.
    Heb nog aan jullie gedacht vandaag.
    Ik heb mijn zomerkleren vast in de koffer gedaan en de zonnecreme 😉
    Ik vind de winter zo heel mooi,maar toch liever zon, doe ik weer ff energie op.
    Gezellig weekend verder en succes met het uitzoeken van de foto’s.

  8. Sfeervolle winterse plaatjes Ank!
    Helaas kom ik er zelf nog niet aan toe…maar goed, de winter is nog niet voorbij:-)
    Fijn weekend verder!

  9. Heerlijk hè Ank al die sneeuw. Is er weer eens iets anders om te fotograferen:-) Fijne zondag.

  10. Wat is Zwolle toch een beeldschone stad, tenminste de binnenstad. Weer een wonderschone serie belden van “onze” middeleeuwse gebouwen!

  11. jaaaaaaaaaaaaaa heerlijk he???
    Hier in Breda ligt meer sneeuw dan ooit, Jaxx zakt tot aan haar buik op sommige plaatsen in de sneeuw zoooooooooooo grappig!!!
    we hebben nu een heuse sneeuwstorm maar zodara het droog is willen we ook naar buiten gaan om te fliepesen want ik wil ook mooie plaatjes!
    deze zijn sfeervol hoor!!

  12. Leuke foto’s, maar wat eng op de stelten met zo’n gladde ondergrond.
    Groetjes Olga

  13. Ank, wat een mooie serie.
    Zwolle is mooi en gezellig om te zien.
    De tweede kiek is een plaatje,
    met een heerlijke kerstsfeer.

    We wensen je fijne dagen,
    en een gezond 2010 toe.

    Dikke knuffel,
    Anneke en Lammert.

  14. Heerlijke serie Ank !!
    Nederland is nu zo mooi met al die sneeuw… je hebt het heel mooi vastgelegd !
    Ik wens je hele fijne Kerstdagen en een gezond en gelukkig 2010 toe…
    Lieve knufff groetjes Anna

  15. Mooie sneeuwplaatjes Ank.
    Truus

  16. Wat stoer van die dames op stelten, ik ga al onderuit als ik normale hakken heb in deze sneeuw!

Geef een reactie

