Nachtvorst   11 comments

Ik onderbreek even de Dickens reeks voor een serie rijpfoto’s die ik gistermorgen heb gemaakt. Morgen weer Dickensfoto’s!

I interrupt the Dickensseries for some frostpictures that I made yesterdaymorning. Tomorrow Dickenspictures again!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Posted december 30, 2009 by Ank Pot in Sneeuw en ijs

11 responses to “Nachtvorst

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oohh…het zag er bij jullie dus inderdaad sprookjesachtig uit, gistermorgen!!
    Ik ben helemaal weg van de rozenbotteltjes op foto 3 :))
    Ik heb hier net sneeuw geruimd. Het was mooi wit, maar het dooit nu…:((
    Groetjesss…Ria.

  2. Hele mooi serie!
    Er is nu een hemelsbreed verschil tussen het noorden en het zuiden Vandaag wordt het hier in Vlaanderen zelfs 8 graden warm! Het koufront bereikt Vlaanderen pas na nieuwjaar.
    Maar dan ga ik er ook van profiteren hoor, Ank!
    Geduld dus, maar alvast in stemming met deze mooie beelden

  3. Blijkbaar heb ik dezelfde smnaak als Ria. Ook voor mij de rozebottels van foto 3 op de eerste plaats, direct gevolgd door alle andere

  4. Hoi Ank, Je hebt weer een geweldige serie foto’s van de prachtige rijp gemaakt. Ik ben momenteel even niet zo actief op punt.
    Even bezig met fotoalbums etc.
    Kom je Dickens serie binnenkort even goed bekijken. Ik wens je fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2010 !

    gr. Truus

  5. Mooie composities en wat kleurt dat rijp mooi op die rode besjes!

  6. Schitterende foto’s. Vind ze allemaal mooi.

  7. De reactie van Ria gisteren gaf al aan dat het mooi moest zijn bij jullie.
    Wat een waarzegster!! Mooie serie met….-inderdaad ook bij mij- de rozenbottels als favoriet!
    Gr Jan W

  8. WOW Ank… dit heb je werkelijk heel mooi vastgelegd !!
    Mijn favoriet is het gevallen blad onder het ijs… heel mooi !
    Lieve groetjes Anna ((-:

  9. Van die rijpfoto`s kan je maar niet genoeg van krijgen hè ?
    En jij ook een fijne jaarwisseling en heel veel extra gezondheid toegewenst :))
    Dag

  10. Mijn complimenten voor je professionele ‘Dickens’ foto’s- geweldig vastgelegd!
    Ook de rijpplaatjes zijn weer het neusje van de zalm:-)
    Wens je een mooie jaarwisseling en een goed en fotogeniek Twintig-Tien toe!

  11. Echte kunstwerkjes van de natuur!

Geef een reactie

