Zwolle, binnenstad in de sneeuw, deel 2   16 comments

Vandaag een hoofdrol voor de Sassenpoort, één van de foto’s heb ik omgezet in zwart/wit, welke uitvoering vinden jullie het mooist?

Today an important role for the Sassenpoort. I have made one of the pictures in black&white, what do you like best?

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Posted januari 6, 2010 by Ank Pot in Mooi Zwolle, Nederlandse steden, Sneeuw en ijs

16 responses to “Zwolle, binnenstad in de sneeuw, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. voor jou ook nog een gezond en gelukkig 2010.

    wat heb je er weer een prachtige serie foto’s op staan, geweldig mooi gedaan, fraaie composities en mooie doorkijkjes.
    voorkeur heb ik niet, ik hou van kleur en zwart wit het heeft beide zijn charmes.

    fijne dag

  2. Bij sneeuwfoto’s vind ik het juist zo leuk, als er wat kleur in zit
    en dat heb je met het kanon, het huis en de bessen mooi gedaan.
    Van de Sassenpoort heb je ook schitterende foto’s gemaakt.
    Je bent er met een mooie boog omheen gelopen :))
    In dit geval vind ik de zwart/wit foto mooier dan het origineel.
    Hij krijgt hierdoor het uiterlijk van een pentekening en de sneeuw
    op de takken en de toren is beter te zien.
    Ik heb alleen het idee, dat hij een tikje scheef staat….
    Weer een heerlijke serie, Ank.
    OT Van opruimen is gisteren niets gekomen…ik kon de verleiding
    niet weerstaan en ben toch maar gaan wandelen bij Huize Dorth.
    Groetjesss..Ria.

  3. De sassenpoort is prachtig in de sneeuw en
    het “gouden” uurwerk komt heel mooi uit in de kleurenfoto en
    dat mis ik in de zwart/wit uitvoering.
    Mooie sneeuwserie!

  4. Het origineel vind ik het mooiste Ank.
    Hele mooie serie van de binnenstad.
    Foto 1 is mijn favoriet.

  5. Ja, foto 1 is ook mijn favoriet, mooie diepte heb je gekregen door die boom op de voorgrond te zetten.
    En voor de rest ben ik het met Ria eens over de kleuren die zo mooi eruit springen met die witte achtergronden van de sneeuw.
    Weer een hele mooie serie Ank!

    Ik heb me er nog niet aan gewaagd, de stoepen en paden zijn hier nog steeds spiegelglad, en nu het risico te gaan lopen dat ik zou vallen daar heb ik weinig zin in, ik heb lang genoeg met krukken gelopen vind ik.

    Groetjes van Marrie

  6. Ank, persoonlijk vind ik de zwart/wit mooier als de origineel foto,
    hij is ook wat helderde van kleur.
    Wat is de ons Nederland mooie hé, dit is genieten.

    Dikke knuffel,
    Anneke

  7. Het zou mij niet uitmaken ik vind zowel de zwart/witte als de kleurenfoto
    mooi
    Het zijn ook gewoon hele mooie foto’s

    groetjes Marianne

  8. Ik vind de kleur uitvoering het mooiste,
    je hele serie is weer prachtig ..
    Ik zit te wachten op de volgende sneeuw…
    Komt tie of komt tie niet???

  9. Super Ank, kleur of zwartwit, maakt niet veel uit voor mij.
    De sfeer zit in allebei en dat vind ik belangrijk.
    Gr Jan W

  10. Jij laat zien dat een stad ook sprookjesachtig en schitterend kan zijn met sneeuw.
    Wat ik zou kiezen ???
    Alle 2 hebben ze wat, de één is ijsblauwachtiger, alleen het eerste wat ik dacht was, dat Jan W. wel zou zeggen dat de toren niet recht staat, maar bij jou doet ie dat niet :))
    Geintje…hi ha…misschien valt een zeehorizon beter op :))

  11. beiden hebben ze wat …
    die keuzes moet je mij nooit vragen
    hahahahahaha, blijf dan twijfelen ..
    is dus een teken van beiden goed 😉
    mooie serie …ziet het er dan als
    een sprookje uit hé ??

  12. Ik vind de zwart wit heel mooi.
    Terwijl alles al zo wit is komt het kanon wel weer heel mooi uit.
    Blijft een moie gebouw om e fotograferen.
    Groetjes en gezellige avond.

  13. mooie sfeervolle serie heb je gemaakt. Ook voor mij springt nummer 1 er boven uit, een heel mooie natuurlijk inkadering. groet, Marianne

  14. Alle foto’s zijn mooi maar de eerste toren met al die kleine torentjes komt prachtig uit in de sneeuw. Mooie serie en wat sneeuw toch iets nog mooier kan maken dan het al is.
    Groetjes

  15. Wonderschone serie heb je hier weer neergezet!
    Moeilijk kiezen….de 2e dan toch:-)

  16. Geweldige foto’s wat een mooie plaatjes heb je overal van gemaakt. De torens helemaal mijn ding en het water met de bomen en het gras vol sneeuw, echt prachtig gedaan.
    Ik vind foto nr 2 mooier.
    Fijne dag, groetjes Olga

Geef een reactie

