Wandeling in het bos, Dalfsen, deel 2   10 comments

e gaan verder met de boswandeling van afgelopen zondag in de bossen bij Dalfsen.

We continue with the walk in the woods of Dalfsen of last sunday.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Posted januari 9, 2010 by Ank Pot in Bossen, Bossen Dalfsen, Sneeuw en ijs

10 responses to “Wandeling in het bos, Dalfsen, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. GENIETEN weer!

  2. De stuifsneeuw is aangekomen en er komt een poedersuikerlaagje op de auto’s.
    Zou het in Rotterdam net zo mooi worden als op jouw foto’s??
    Prachtige serie Ank, ik wens je een heerlijk weekend.
    Gr Jan W

  3. Ik krijg er niet genoeg van, van al die sneeuw.
    Het leverd zulke mooie plaatjes op, laat de sneeuw maar vallen.
    Mooie wandeling hebben jullie gemaakt, en die ena laatste
    foto….een plaatje prachtig..

  4. Heerlijke plaatjes Ank !!
    en er komt ook nog geen end aan… heerlijk hoor !
    Fijne weekend groetjes Anna

  5. Wit, witter, witst 😉

  6. Het blijft schitterend, Ank.
    De derde foto lijkt net de Schipbeek met dit verschil,
    dat er op de Schipbeek geen ijs te vinden is….zelfs niet langs de kant.
    Het is natuurlijk stromend water, maar zoals nu heb ik het nog nooit meegemaakt..geen spatje ijs!!!
    Wel fijn voor de watervogels…er zijn verschillende soorten eenden neergestreken en heel veel aalscholvers. Ik heb er zelfs een mandarijneend gezien.
    OT Ben druk geweest vandaag…heb behangen bij Jeroen.
    Fijne avond nog.
    Groetjess..Ria.

  7. vooral die 2 van die laan met bomen vind ik erg mooi

  8. Mooi, krijg gewoon zin om te wandelen in zo’n mooie streek.
    Maar de tijd ontbreekt me ff.
    Ik vind de laatste foto heel mooi, lijkt me lekker wonen daar, ieder seizoen wel.
    Gezellige zondag en groetjes.
    Hier is alweer een paar cm sneeuw bij gevallen.

  9. Zo schitterende winterse foto’s Ank!! Mooie streek voor een heerlijke wandeling, groetjesss

  10. Ik kan daar oneindig van genieten,
    vooral het zo’n prachtige plaatjes zijn Ank!
    Gr.
    P-TER

Geef een reactie

