Aa-landen Zwolle in wintertooi   17 comments

De wijk waarin ik woon is gewoon al mooi maar met een sneeuwdeken toegedekt is het er prachtig! Gisteren is er weer een flink pak sneeuw gevallen en nu sneeuwt het alweer!

The neighbourhood I live in is beautiful and even more beautiful covered in snow! Yesteraday a lot of snow has fallen and it is snowing again right now!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Posted januari 10, 2010 by Ank Pot in Aa-landen, Sneeuw en ijs

17 responses to “Aa-landen Zwolle in wintertooi

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hier zitten voor mij bekende plekjes bij:))
    De foto van de plas vind ik schitterend…daar zal nu wel een laagje ijs op liggen..
    Maar ook de knotwilgen en natuurlijk de “Zwolse balletjes” *lol* wat leuk met die witte mutsjes!!
    Je kunt vandaag je hart weer ophalen…het is bijna windstil :))
    Hier is ook weer een flinke laag gevallen. Ik ga maar eens even mijn straatje vegen,
    het sneeuwt nu net wat minder.
    Fijne zondag.
    Groetjes van Ria.

  2. We blijven witte plaatjes schieten hè!
    Mooie serie van de Aa-landen Ank.
    Fijne dag meis!

  3. We zagen op buienradar al dat er heel wat sneeuw jullie kant op is gevallen. Erg mooi hoor al die natuur met dat laagje sneeuw. De plas is ook mijn favoriet, maar dat komt natuurlijk door de mooie omgeving met het wit op de bomen.
    Fijne zondag, groetjes Olga

  4. ohh Anke er zitten weer geweldige foto’s tussen! mijn complimenten, Marianne

  5. Het levert steeds weer schitterende plaatjes op en nu is de temperatuur ook lekker, in tegenstelling tot gisteren. Brrrrrrrr

  6. Je hoeft niet ver weg om mooie foto’s te maken nu er overal een mooie witte deken ligt! 🙂
    Mooie foto’s Ank!
    groetjes en nog een fijne zondag!
    Elmar

  7. wij hadden welgeteld drie minutren sneeuw vandaag, het kwam er even mals uit maar toen was het ook opeens weer over!!!
    wat is Zwolle een prachtige stad he Ank en wat heb je mooie series gemaakt!!!
    Maar….ik kan heel veel oudere logs niet bekijken door photobucket??!!
    Zonde want ik kijk niet elke dag!!
    Fijne zondag verder

    @Ank zegt: Niet door Photobucket maar door het grote aantal bezoekers en daardoor ben ik door mijn datalimiet bij Photobucket heen, het is een luxe-probleem dus, over een weekje ofzo komen de foto’s vanzelf weer terug.

  8. er zitten weer een paar juweeltjes bij ank.
    kan bijna niet kiezen.

  9. Mooi, ik ga voor de foto met het houtwerk in ’t water.
    Mooi die blauwe lucht erbij.
    Hier in de wijk zal het ook wel mooi zijn, heb er nog niet gelopen.
    Heb last van al mijn gewrichten, door de kou (?)
    Dus ik laat het maar voor wat het is en geniet wel van de foto’s op de logjes.
    Groetjes en gezellige avond.

  10. Dat is zeker een mooie omgeving Ank.
    En een sneeuwlaag maakt het natuurlijk nog fraaier!
    Een mooie Thuis serie 🙂
    Daar hoefde je niet ver van huis te gaan vandaag.

    Hier ligt bijna niets..
    En vanmiddag zag ik op het nieuws, is weer alles over het zuiden heen gevlogen naar het noorden toe.

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

  11. Ja, dit zijn prachtige foto’s, mooie woonomgeving.
    Foto 8 met het water is helemaal geweldig.
    En idd nog meer sneeuw vandaag…… en er zit nog veel meer aan te komen zo ze zeggen.
    Kunnen we nog even vooruit met de sneeuwfoto’s.

    geniet er nog maar lekker van, gr. Truus

  12. Prachtige serie Ank! Vooral die van de wijde AA is erg mooi! Zie ik meteen dat die nog steeds niet bevroren is:-)
    groetjes en fijne avond!

  13. Weer een schitterende serie.

  14. Ank, wat een feest van herkenning.
    diverse locatie’s komen mij bekend voor, maar heb te weinig tijd om het op dit winterse moment vast te kunnen leggen.
    Ik geniet dus dubbel van jouw foto’s op dit fotogenieke landgoed.
    dank!

  15. Erg mooie opnames, Ank.
    Vooral met de combi zon erbij, lijken we wel een wintersportland…;-)))

  16. Waw, wat een schitterende winterbeelden Ank! De een al mooier dan de andere.
    Der zitten echte pareltjes tussen. Ik weet deze keer echt niet welke de mooiste is, misschien dan toch die aan het water…of die bomen op de helling…ik weet het echt niet. Prachtige foto’s!

  17. Prachtige foto’s van je eigen buurt. Door de hoogteverschillen lijkt het wel een wintersportland.
    Groetjes

Geef een reactie

