UPDATE   13 comments

Hallo allemaal, even een kort bericht om jullie te laten weten dat het er naar uit ziet dat ik alle foto’s en andere data veilig zal kunnen stellen. De computer moet echter wel weg want ik kan er niets meer mee, dit weekend wordt hij nagekeken, geformatteerd en opnieuw geïnstalleerd en ik hoop zo snel mogelijk na het weekend weer paraat te zijn. Ik heb nu al last van ontwenningsverschijnselen *lol*
Even nog ter verduidelijking, ik had de meeste van mijn foto’s gesaved op externe harde schijven maar daar was er eentje van corrupt geworden vandaar dat ik zoveel op mijn vaste harde schijf had staan. Ook daar is uiteindelijk naar het lijkt niets verloren gegaan.

groetjes van Ank

Posted februari 12, 2010 by Ank Pot in Diversen

Tagged with

13 responses to “UPDATE

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een pech Ank, maar een geluk als er niets verloren is gegaan.
    Hoop dat je ondanks alles een fijn weekend hebt. Gr Jan W

  2. Gelukkig dat je je foto’s niet kwijt bent, moet je toch niet aan denken.
    Gezellig weekend, je camera doet het wel, dus nog maar wat winterfoto’s maken.
    Nu kan het nog 😉
    Groetjes.

  3. Wat een pech, gelukkig heb je nog je foto’s,
    ik moet er niet aan denken dan mijn harde schijf corrupt gaat worden.
    En nu moet je afkicken? maar nu heb je wel meer tijd om te fotograferen,
    of tril je nu te veel *lol*

    Ik geef je even een dikke knuffel,
    misschien verzacht het wat.
    Anneke

  4. Nou, gelukkig schijnt alles mee te vallen…Maar die ontwenningsverschijnselen zal wel niks aan te doen zijn, sterkte! 😉

  5. Ik weet precies hoe jij je voelt……
    Gelukkig heeft Kevin mijn foto’s allemaal
    kunnen redden maar je zit écht een poos zonder pc!
    Ik neem aan dat je je camera nog wel hebt dus leef
    je daar maar lekker op uit : -))
    Morgen Leiden???
    Heeeeel veel plezier!!!

    Groetjesss,
    beuzeblaadje

  6. Nou Ank, niet leuk dus voor jou, kan mij indenken dat je ontwenningsverschijnselen hebt, want jij bent altijd heel intensief bezig met je hobby volgens mij.
    Ik hoop dat je computerproblemen snel zijn verholpen en dat je foto’s allemaal nog bewaard zijn gebleven.

    Fijn “relaxed” weekend gewenst…..
    gr. Truus

  7. Vreselijk is dat! Heb dat gehad voordat ik zoveel foto’s had. Toen was de hoeveelheid nog geschikt om naar cd weg te schrijven, maar nu moet ik ook aan een externe harde schijf.
    Zelfs in de vakantie, want dan fotografeer je ook veel, ga je de computer al missen. Maar ik hoop dat de problemen bij jou na het weekend verholpen zijn en dat je de ontwenningsverschijnselen weer snel te boven bent!!
    Toch een fijn weekend en groetjes

  8. Ohh, wat een geluk bij een ongeluk!! Een pc kun je weer nieuw kopen, maar al je foto’s zijn onvervangbaar!

  9. Ach Ank,
    Wat een ellende. De techniek staat voor niets, maar niet altijd. Ik hoop dat alle ellende gauw weer voorbij is en we weer van jouw beeldschone foto’s kunnen genieten. Gelukkig dat niet alles weg is, stel je voor!
    Heel veel sterkte en succes verder, groetjes
    Risé

  10. Gelukkig Ank, ik hoop echt dat je niets kwijt raak. Dit is echt een ramp, dus ik duim dat je er geen of weinig schade aan over hou. Groetjess en ondanks alles een goed weekend, liefs Marilyn

  11. Ik maak me over mijn foto’s niet zoveel zorgen. Als alles in een klap weg zou zijn zou ik even flink balen. Maar alla, het zijn maar foto’s en de meesten heb ik in mijn hoofd. Ik voel me vrij nu ik niet meer zo paniekerig ben dat ik foto’s zou kwijtraken. Alhoewel ik dat wel was toen ik uit Egypte kwam en alle foto’s op mijn image tank niet overgezet konden worden omdat de harde schijf daarvan kapot bleek. Gelukkig konden toen de foto’s wel gered worden. Ik ben nu mijn duizenden dia’s aan het uitvlooien. Nou, ik bewaar eigenlijk alleen foto’s van mijn ouders en leuke van vroeger, alle foto’s van bloemen, natuur enzovoort gaat zo de bak in. En zo zal het ook vergaan met de vele digitale foto’s op mijn harde schijf ooit. Ooit archiveerde ik zo’n beetje alles, ik heb nu iets van … het meeste zit in mijn hoofd, raak ik het kwijt, so be it. Maar ik hoop voor jou dat alles goed komt, je al je foto’s terughebt en je pc het weer als een naaimasjientje doet straks!

  12. Fijn dat er geen foto’s en andere data verloren zijn gegaan Ria!
    Hopelijk zien we je na het weekend weer verschijnen!
    groetjes,
    Elmar

  13. Gelukkig Ank, ik zou het wel erg vinden als al mijn foto’s verloren zouden gaan!!

Geef een reactie

