Schaatspret   11 comments

Natuurlijk heb ik ook foto’s gemaakt van het schaatsen op de grote vijver hier in de wijk.

Ofcourse I also made pictures of the scating on the pond in my neighbourhood.

Log17-2-10-1.jpg picture by AHMP

Log17-2-10-2.jpg picture by AHMP

Log17-2-10-3.jpg picture by AHMP

Log17-2-10-4.jpg picture by AHMP

Log17-2-10-5.jpg picture by AHMP

Log17-2-10-6.jpg picture by AHMP

Log17-2-10-7.jpg picture by AHMP

Log17-2-10-8.jpg picture by AHMP

Log17-2-10-9.jpg picture by AHMP

Log17-2-10-10.jpg picture by AHMP

Log17-2-10-11.jpg picture by AHMP

Log17-2-10-12.jpg picture by AHMP

Log17-2-10-13.jpg picture by AHMP

Log17-2-10-14.jpg picture by AHMP

Log17-2-10-15.jpg picture by AHMP

Log17-2-10-16.jpg picture by AHMP

Log17-2-10-17.jpg picture by AHMP

Posted februari 17, 2010 by Ank Pot in Aa-landen, Mensen, Sneeuw en ijs

11 responses to “Schaatspret

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een heerlijke portretjes van de jeugd.
    Dat “Overijsselkoppie”…schitterend…die heeft de koek- en zopietent ook weten te vinden *lol*
    @ Nu al weer op stap naar Hoorn??? Dat had ik ook in gedachten, maar zal dus wat anders moeten verzinnen. Ik hoop, dat de regen nog even wegblijft…zal wel meevallen, komt vanuit het zuiden…
    Veel plezier!

  2. Wat een ijspret Ank maar sommigen kijken wel heel ernstig… zo helemaal gefocust op het ijs hahaha… prachtig !!
    Je hebt er weer een heerlijke serie van gemaakt !
    Lieve groetjes Anna

  3. Wat een serieuze bezigheid is het schaatsen voor de meeste geportreteerde mensen !
    Zal wel de concentratie zijn :-))
    Die jongen met die chocolademond…heerlijk !

  4. Leuk om te zien al die moeilijke gezichten. Je kunt wel aan ze zien dat schaatsen nog helemaal niet zo gemakkelijk is. 🙂

  5. Wat leuk dat er bij jullie toch geschaatst kon worden. Op zoveel plekken mag het niet door teveel sneeuwval. Altijd leuk om te zien hoe iedereen zich kleed in deze koude tijden en toch het lef heeft om op de schaats te gaan staan.
    Groetjes Olga

  6. Leuke foto’s, de foto van het jongetje met overijsel muts is prachtig 🙂
    Grappige koppies allemaal.
    Ik ben hier nog geen eens gaan kijken of er geschaatst is.
    lag idd wel veel sneeuw op.
    De zon heeft vandaag weer lekker geschenen, dus de wegen in de wijk zijn nu redelijk schoon, was vanmorgen zo glad als een spiegel.
    Groetjes.

  7. Ik zie wel dat er in Zwolle ook genoeg Sven Kramer’s rond schaatsen Ank 🙂
    Prachtige schaats serie!!
    Wel lekker gemakkelijk zo dicht bij huis om de foto’s te maken.
    Trouwens ook leuk om te zien dat er ook nog kinderen zijn die op botjes beginnen.
    Jeugdsentiment … ik krijg er zo zin in, maar geloof dat ik het niet meer zal durven 🙂
    We vallen zo gek op onze leeftijd, voor je het weet breek je alle botten..

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

  8. Haha die gezichtjes allemaal. En heerlijke kleurtjes.
    Hier valt niet echt wat te schaatsen, mijn vriendin wilde even voelen hoe sterk het ijs was
    maar wat ze eraan overhield was een natte broek.
    groetjes,Marianne

  9. Heerlijk de schaatspret en leuk door jou in beeld gebracht! Jammer dat ik het niet meer durf, want hou graag mijn botten heel!
    Grappige foto van het jongetje met de Overijsselmuts. De warme chocomel heeft wel gesmaakt lijkt het zo. Gelukkig heeft de jeugd na 2 winters met ijs weer leren schaatsen op natuurijs.
    Groetjes

  10. Bekende plaatjes en leuk om te zien. Ik heb even gespeurd of ik nog bekende koppies kon ontdekken, maar nee.
    groetjesssss

  11. Prachtige winterplaatjes Ank, maar sneeuw en ijs mogen van mij nu echt wel volledig verdwijnen tot december.

    Heb geen problemen met je weigering van de award hoor !
    Het zegt idd niet zoveel en een persoonlijke reactie is veel meer waard, ben ik geheel met je eens !

    groetjes, Truus

Geef een reactie

