IJskoude druppels   11 comments

Ik onderbreek de Leiden-reeks even voor wat anders, het was weer druppeltijd en wel bevroren druppels, het was lang geleden dat ik daar foto’s van heb gemaakt.

It’s time again for some frozen drops. It has been a long time ago that I photographed these.

Log23-2-10-1.jpg picture by AHMP

Log23-2-10-2.jpg picture by AHMP

Log23-2-10-3.jpg picture by AHMP

Log23-2-10-4.jpg picture by AHMP

Log23-2-10-5.jpg picture by AHMP

Log23-2-10-6.jpg picture by AHMP

Posted februari 23, 2010 by Ank Pot in druppels, Sneeuw en ijs

11 responses to “IJskoude druppels

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je bent het nog niet verleerd, hoor ☺
    Ik ga helemaal voor de tweede foto…zo’n prachtig rond bolletje!!
    Hoewel ik foto één ook heel mooi vind….
    Het is nu heel ander weer.
    Na die regendag van gisteren is het zowaar droog!!!!
    Ik ben benieuwd hoe het morgen zal zijn.
    Fijne dag en ik zie je morgen ☺
    Groetjesss..Ria.

  2. Foto 2 heeft toch wel mijn voorkeur en dan 1, net als Ria !
    Hier vriest het niet meer !
    Maar bij jullie in het verre oosten vast nog wel !
    Ga maar lekker door met druppels zoeken, mij verveel je er niet mee !

  3. Prachtige serie. Zo met die barstjes er in zijn het net knikkers. Top!!
    Gr Jan W

  4. Schitterende foto’s.

  5. De eerste druppelfoto doet aan een slakkenhuis denken.
    Je kunt de ijskristallen in de grote druppels zien, erg mooi.

  6. Ank wat een juweeltjes heb je weer gemaakt super….

  7. Heel mooi gevangen, krijg het er een beetje koud van 😉
    Gelukkig bevriezen ze nu ff niet meer.
    groetjes.

  8. Druppels zoals we van jou gewoon zijn!
    PRACHTIG!
    Gr.
    P-TER

  9. Wauw ! Druppels blijven fascinerend om te zien en deze zeer zeker.

    gr. Truus

  10. Heel mooi en pareltjes van foto’s. De tweede vind ik de mooiste!
    Groetjes

  11. Jij hebt er ook echt oog voor. Het is dat ik dit op je foto’s zie zodat je er buiten ook op gaaat letten, maar anders zie je het niet eens.
    Foto 2 vind ik erg mooi.
    Groetjes Olga

Geef een reactie

