Kruiend ijs, deel 1   20 comments

Gisteren ben ik met Ria naar Stavoren gereisd om kruiend ijs te zien, te horen en te fotograferen. Het was een super ervaring, ik was diep onder de indruk van dit prachtige natuurfenomeen. Omdat ik vandaag mijn verjaardag vier heb ik nog niet de gelegenheid om alle foto’s uit te zoeken maar hier zijn er een alvast een paar.

Yesterday I went with Ria to Stavoren to experience the ice, it was a super experience, I was very impressed by this phenomenom. Because of my birthday today I don’t have the time to select all the pictures but here already a few.

Log25-2-10-1.jpg picture by AHMP

Log25-2-10-2.jpg picture by AHMP

Log25-2-10-3.jpg picture by AHMP

Log25-2-10-4.jpg picture by AHMP

Log25-2-10-5.jpg picture by AHMP

Posted februari 25, 2010 by Ank Pot in Aan de kust, Sneeuw en ijs

20 responses to “Kruiend ijs, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. HARTELIJK GEFELICITEERD
    En nog vele gezonde jaren !

    Mooi is dit zeg !
    Lijkt me erg indrukwekkend al die stapels ijs
    Fijne dag toegewenst

  2. wow, daar zou ik ook wel heen willen, mooi! En van harte gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dag!!

  3. Allereerst van HARTE GEFELICITEERD ♫ ♫ ♪ ♫
    Dat je maar een grote meid mag worden ☺ ☺ ☺
    Wat was het SUPER hè…die ijsschotsen, het leek wel Nova Zembla….
    Ik kon niet genoeg krijgen van de foto’s gisteravond…ik lag pas om 2 uur in bed.
    Ik zit nu al weer te genieten van jouw serie…uiteraard bij een bakkie koffie…nu wel!! *lol*
    Ik wens je een hele fijne dag met de visite Ank!
    Liefs, Ria.

  4. Mooi weer Ank.
    En jammer dat ik je niet als eerst kon feliciteren!!!! Maar toch alvast van harte.
    Had eerder op moeten staan.
    Maar vanavond gaan we toosten.

    Liefs Joke

  5. Ank Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En ik wens je een leuke en gezellige dag toe.
    Je hebt, net als Ria, een prachtige ijsschotsenserie (wat een woord!) gemaakt. Ook benieuwd naar het vervolg bij jou, dus tot de volgende keer.
    Groetjes

  6. Van harte gefeliciteerd Ank, maak er een gezellige dag van.
    Kruiend ijs heb ik één keer zelf meegemaakt, ’n machtig gebeuren.
    Een zonnetje had voor de foto’s wel gemogen, ze lijken nu wat somber 😦 .
    Gr Jan W

  7. Heel, heel hartelijk gefeliciteerd, ik wens je nog veel goede jaren en dat je nog menig schitterend tafereel mag fotograferen! Ik geniet elke dag van je mooie foto’s.
    Risé.

  8. Van harte proficiat, Ank. Zowel met je verjaardag als met deze prachtige kruiende serie.
    Ik wens je een superleuke dag toe

  9. Zo, wat een mooi gezicht! Dat het er nog ligt, bij ons ligt er geen ijs of sneeuw meer.
    Van harte gefeliciteerd hoor!! En nog vele gezonde (foto-)jaren!!

  10. Fantastisch, Ank! Heb dit nog nooit meegemaakt en vrees dar het er nooit van zal komen. Het Noordoosten van Nederland heeft een heel andere winter doorgemaakt als bij ons in Vlaanderen waar het regelmatig gedooid heeft

  11. Van harte gefeliciteerd! Ja met je verjaardag maar ook met deze schitterende foto’s!
    Tis dat het zo ver van hier vandaan is, maar het lijkt me geweldig om dit te zien.
    groetjes,Marianne

  12. gefeliciteerd
    wat een mooie foto’s ziet er zeer speciaal uit

  13. mooie serie geworden hoor Ank. Ik heb echt voor je zitten duimen, en het heeft dus geholpen.
    Kan niet eens zien dat het zo mistig was..groetjes
    Raymond

  14. Dat lijkt mij nou ook wel eens mooi om te zien, maar heb eigenlijk geen flauw idee waar ik dat hier in de buurt kan zien…
    Van harte gefeliciteerd, leuke dag gehad?

  15. Ik kom je in de eerste plaats hier even
    feliciteren Ank! Van harte en nog heel veel jaren!!
    Ik vrees dat je mijn kaart pas morgen krijgt want toen ik
    hem gisteren op de post deed was de bus nét geleegd : -((
    Natuurlijk moet ik ook even kwijt dat ik het kruiend ijs
    prachtig en heel indrukwekkend vind! Ik had niet verwacht dat
    dat nu nóg zo was.

    Maak er nog een fijne avond van!
    Ik zal er een op je drinken vanaovnd : -))

    Liefs,
    beuzeblaadje

  16. Van harte gefeliciteerd.
    Schitterende foto’s van het kruiende ijs.

  17. Van harte gefeliciteerd Ank!!
    Ik had geen idee dat je nu nog steeds kruiend ijs kan zien. geweldig is dat hè?
    Mooie foto’s!! Ik ben benieuwd naar de rest!
    groetjes en een fijne avond!

  18. Lieve Ank nog van ♡te… knufffff
    Lieve feest groetjes Anna

  19. Te laat, stom van me, want had ergens gelezen dat je jarig was gisteren (denk bij Ria)
    Was zo druk en niet zoveel achter de pc gezeten gisteren.
    Maar nog van Harte Gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren.

    Wat gezellig dat jullie samen op pad zijn geweest.
    En leuk dat jullie toch nog het kruiende ijs hebben weten vast te leggen.
    Had het ook graag gezien, hier in de vijver ligt nog wel maar kruid niet 😉
    Prachtige serie heb je gemaakt.
    groetjes.

  20. Nog van harte gefeliciteerd.
    Wat zijn dit een leuke foto’s. Je ziet nog ’s wat als je ergens komt.
    Groetjes Olga

Geef een reactie

