Sigaren belicht   11 comments

We blijven nog even bij het water waar de Lisdodden, ook wel sigaren genoemd, uit elkaar aan het vallen zijn.

We stay near the water where these so called sigars are falling apart right now.

Log11-3-10-1.jpg picture by ankp

Log11-3-10-2.jpg picture by ankp

Log11-3-10-3.jpg picture by ankp

Log11-3-10-4.jpg picture by ankp

Posted maart 11, 2010 by Ank Pot in Diversen

Tagged with

11 responses to “Sigaren belicht

Subscribe to comments with RSS.

  1. mooi hé , volgens mij zijn ze
    hier al tijden weg …
    geleden onder vorst en sneeuw denk ik …
    mooie foto’s , donker kan ik ze niet
    vinden op mijn scherm hoor ..
    even terug gekeken …zag een kat en rap
    weer terug hahahahahahahahaha
    OT: is een mooi plekkie zal het missen ..;)
    mooie dag vandaag gewenst hier komt
    de zon er zowaar door …moet ik werken grrrrrrrrr

  2. Wij hadden er als kind een andere naam voor, maar dat is in deze tijd niet politiek
    correct meer 😉 Mooi deze ontplofte sigaren, vooral in dat licht!

  3. Haha…zo kun je nog wel een sigaartje roken…
    Deze ruik je niet :0)
    Mooi, zoals de wind en het licht er mee spelen.

  4. Jaren terug zag ik ze heel veel. Nu in deze omgeving zie ik ze niet meer. Als kind waren we hier gek van en maakten rare toeren om er èèn te pakken te krijgen.
    Ze staan er mooi op…vooral op de eerste foto met de prachtige achtergrond.
    Groetjes Olga

  5. Bij ons in de polder staan ze ook,
    maar nu was het alleen pluis..
    Fijne dag nog met of zonder sigaar..lol

  6. Klopt het dat het water nog bevroren is? Bij mij ligt op de oprit (waar geen zon komt) nog sneeuw! Getver wat heb ik schoon genoeg van die kou! Fijne avond Ank.

  7. Mooie sigaren met al dat pluis!
    groetjes,
    Elmar

  8. Mooi vangen die pluimen/sigaren het licht altijd op hè ?

  9. Mooie foto’s, mooi licht, hier zijn ze pas allemaal weg gehaald.
    Heb ze in mijn archief nog in volle glorie, ook mooi.
    Groetjes en gezellige vrijdag.

  10. Je ziet de beweging door de wind in het pluis van de sigaren, erg mooi licht ook!

  11. Prachtige sigaren, mooi lichtval ook. Het lijkt ook wel een beetje op een suikerspin, even niet op de kleur letten.

    gr. Truus

Geef een reactie

