Aan boord   15 comments

Een tijdje terug was ik in Hoorn en daar heb ik in de haven deze detailfoto’s gemaakt.

A while ago I was in Hoorn and there I made these pictures in the harbour.

Log6-4-10-1.jpg picture by ankp

Log6-4-10-2.jpg picture by ankp

Log6-4-10-3.jpg picture by ankp

Log6-4-10-4.jpg picture by ankp

Log6-4-10-5.jpg picture by ankp

Log6-4-10-6.jpg picture by ankp

Log6-4-10-7.jpg picture by ankp

Posted april 6, 2010 by Ank Pot in Aan de kust, Diversen

Tagged with

15 responses to “Aan boord

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lag daar nog een echte parlevinker met al die bezems aan boord ?
    Mooie scheepvaartdetails.

    Zo, ik ben weer bij gekeken :-))

  2. Even een pauze ingelast bij het afwassen en dan verrast worden met deze mooie detailfoto’s!
    Wat wil je meer? Mooi hoor!

  3. Leuk hoor al die details, en ze boenen wat af daar…lol
    Nou ik ben klaar met boenen hoor, ik ga naar buiten…
    Fijne dag nog verder groetjes Coby

  4. Mooie ‘zeewaardige’details Ria!
    Leuk die bezems en nog toepasselijk ook met die ankers! 🙂
    groetjes,
    Elmar

  5. Ria, foei!!! Sorry, ik bedoelde natuurlijk Ank!
    groetjes,
    Elmar

  6. Prachtig Ank… dit heb je heel mooi vastgelegd !!
    Heel mooi al die details…
    Lieve groetjes Anna

  7. Het belangrijkste, dat tonen deze foto’s aan,
    zijn de details en juist daar leggen we vaak
    te weinig de nadruk op.

  8. Prachtige detailfoto’s. Weet je dat maar weinig mensen echt oog hiervoor hebben.

  9. Super Ank! Ik vind vooral de bovenste heel fraai.
    Ook je vorige logjes zijn prachtig. Ik vond het idee om de haren van je konijnen in een voerkorf te doen erg goed en dat bracht me op het idee om hetzelfde te doen met de haren van onze hond die ongeloofljk in de rui is. En nu geniet ik van de musjes en de meesjes die met bekken vol wegvliegen naar hun nestjes. Erg leuk!
    Fijne avond en groetjes!

  10. Ja leuk, al die bezems op een rijtje. Daar wordt flink gepoetst!! Maar prachtige details heb je weer gefotografeerd.
    Groetjes

  11. Mooie foto’s Ank! Nog naar Sail Kampen geweest?

  12. Aparte serie, mooie details.
    Fotograferen verruimt ons blikveld, dat is hier weer mooi te zien.
    groetjes, Marianne

  13. Schitterend….al deze details!!
    Ik dacht even, dat je naar Sail Kampen geweest was, maar dit had je dus nog “liggen”.
    Ik kan bij jou zeker geen stel matrozen inhuren, die al die bezems bedienen om mijn huis een grote beurt te geven, hè?
    Wij waren gisteren ook aan het water ☺ Ik stoom nu door naar je volgende log!

  14. Weer een super serie, prachtig die details ! De eerste foto staat met recht bovenaan te pronken, ook al die borsteltjes zijn heel grappig om te zien. De twee laatste foto’s vind ik ook heel mooi.

    groet, Truus

  15. Dat heb je leuk gedaan. Er wordt graag geschrobt aan boord met al die bezems.
    Groetjes Olga

Geef een reactie

