Boswandeling   6 comments

We wandelen nog even verder door dit mooie stuk natuur in de buurt van Steenwijk.

We continue our walk in this lovely piece of nature near Steenwijk.

Posted augustus 16, 2010 by Ank Pot in Bossen

Tagged with

6 responses to “Boswandeling

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi Ank, de klaver lijkt wel geschilderd, mooi tegenlicht bij de varen,
    de hei en de balsemien hebben en prachtige achtergrond,maar dat water
    op foto 1 is helemaal top!! Gr Jan W

  2. mooi licht op die varen! Die van gisteren zijn iddd erg herfstig, van mij mag het eerst nog een poosje na-zomeren!

  3. Wat zijn deze oer-Hollandse plantjes mooi neergezet !
    Ik ken nu ook Steenwijk 🙂

  4. prachtige serie macro foto’s en landschaps foto’s waar al dit moois staat te groeien en te bloeien.

    Bram

  5. De klaver viel mij het meest op. Prachtig istie !En wat is boterbloem lastig hè ? Bij mij schitteren ze altijd teveel. Alleen op een donkere dag willen ze er mooi op.

  6. Mooi de varen in het licht en ook de volgende foto met de gele bloempjes. Je hebt heerlijk gewandeld zo te zien en in een prachtige omgeving. Trouwens Steenwijk en omgeving is mooi. Naast mijn pc staat nog altijd een foto van mij met de racefiets onder een ereboog, die op de markt daar werd gemaakt tijdens de Steenwijkse Fietsvierdaagse (juni 2007). Het achterland met de Wieden en Weerribben is helemaal prachtig. Maar daar ben jij vast al eens geweest!
    Groetjes

Geef een reactie

