Openluchtmuseum Arnhem, deel 3   8 comments

Het was voor mij gisteren nachtwerk dus we pakken voor het gemak de tram vandaag.

Tody we go with the tram as I came home in the middle of the night.

Posted september 11, 2010 by Ank Pot in Museum

Tagged with

8 responses to “Openluchtmuseum Arnhem, deel 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Laat ik je even een paar minuutjes gaan en flieps je meteen weer een leuke serie bij elkaar….*lol*
    En ook nog een stoere bink van de “RET” met paraplu!..haha…
    Ik lees “nachtwerk”, dus ik neem aan, dat het heel gezellig was???
    Fijn zonnig weekend.
    Groetjesss..Ria.

  2. Doet me goed Ank, dat je foto’s van rotterdamse trams hebt genomen,
    jammer dat de conducteur/bestuurder géén RET’er is, mijn vader was dat wel.
    Zowel lijn 12 als lijn 10 waren bekende lijnen voor hem.
    Nog een fijn wekend verder. Gr Jan W

  3. Mooie troittoirtegels bij de halte en een beste rit voor de boeg, van Arnhem naar Rotterdam…..
    Maar zonder gekheid, ziet er erg leuk uit.

    groetjes en mooi weekend,
    Truus

  4. Ohhh dat wachthuisje, prachtig vind ik die. Mooi die raampjes bovenin. Leuk om de tram in zo’n omgeving te zien.
    Groetjes Olga

  5. Wat leuk die oude trams. Ik kwam in mijn jeugd nogal eens in Rotterdam, dus ken die gele kleintjes wel. En dan zeker de blauwe stadstrams, die vroeger in Leiden reden. Jaren reed ik daar mee door de stad naar mijn middelbare school! Prachtig gefliepst!
    Groetjes

  6. Volgens mij hebben wij toen ook
    een ritje met deze tram gemaakt.
    Leuke serie Ank, ik ben heeeeeel benieuwd
    wat er nog meer van het openluchtmuseum gaat komen!

    Fijn weekend verder,
    beuzeblaadje

  7. prachtig die tram, dit trammetje roept herinneringen op.
    Mooie foto’s, schitterend dat wachthuisje en die trambestuurder

    Fijne zondag, Bram

  8. Ha aha…die tram moet nog een eind !!
    Leuke serie en die drangtouwen was niet erg nodig !!
    Moest nog wat weekendlogjes inhalen 🙂

Geef een reactie

